Wednesday, March 30, 2011

bedsheet toy story

akhirnya trcapai gak hajat nk blikan echa bedsheet toy story nih. salu dok tgk hrga, pas2 ckp lenkali la bli..asik2 lenkali je. tp kali ni mesti beli sbb MURAH gilerrrr... kan hirda kannnn??? hehehe x sesia kita pi kan. meleret2 senyum hardy ngan echa tgk katil dorang kan... nx month aku nk rembat cam mimi nyer plak la...hahaha. mintak2 ada stock lg.


ekceli mak dia gak yg lebih excited. ni kalo ada sz queen dgn harga yg murah jgk, kompem mak dia bli utk diri sndiri. kekekekeke..

5 comments:

atty's said...

wah ni mesti echa dok senyum je bila tido nie

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

cantik.. yang penting walapun murah, kain dia berkualiti ok..

nanti aku pun nak up citer bedsheet ni gak.. hehehe

Hirda Ibrahim said...

comeiiii...
bukan takat hardy hanggg.. mak pak dia pun pun senyum happyyyy....

Jasfyra said...

mmg cantik!! anak aku gegirl sgt..mesti nk princess2 jek.tp aku suka la bedsheet kaler ijau..mesti sedap je tido kan.hehe

Softtouch [Hanim] said...

mesti bertambah lena echa tido kat cadar baru..tp betullah sham kdg2 brg anak2 nie mak dia je yg mmg terlebih excited..hehehehe

n3 bawah tu..nmpak echa bertambah cntik sha,,nmpak dah besar sgt dia sejak sekolah nie...keayuannya terserlah..cewahh!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails