Friday, July 30, 2010

Cameron Highland 2010 ~ Day 3 (Last Day)

26 Julai 2010

bangun pagi terus pack barang2 coz nk terus check out. Malas nak patah2 balik ke bilik nnti takut trlambat plak. Tu pon check out dah kul 10 lebih.




amik pic kenangan dlu b4 check out





kami rappers yo..yo.. tiba2 tingat zaman2 4U2C dulu..kuakakaka



cubaan echa untuk memuncungkan mulutnya.. hanya 78% je jd.. kena belajo lg yer


pas check out.. terus pegi ke tempat yg dah shortlist nk pegi .. nk kejar masa.. capai, bayar n blah.. dah setel beli sumer brg.. kami singgah Strawberry Moment nih..


sgt la menggiurkan juga kann.. strawberry strudel rm29.90.. tp aku xde la beli yg nih.. aku bli 1 slice jek..nk merasa katanya..


pening nk pilih yg mana.. sumernya aku nk try camnooo??



dah order, tggu order smpai je.. mula2 igt nk tapau.. tp dah melepak camni..kami mkn je kt situ terus


owhh terserlah ciri2 gegurl echa kan.. pipi tu ada sikit calar ntah kena apa ntah, tau2 dah calar je..


1 slice strawberry strudel = rm6.90 ke 7.90 ntah...mak lupaaaa


yg ni ntah apa nama dia.. lupa gak.. eh x koser aku nk igt nama la..aku tau ngapp pas2 sedappp jeee.. hrga pon rasanya rm6.90 gak


amacam??? tempting kannn??? fuhhh sodapp giler ko.. stoberi dia brlambak2 dia boh dlm tu.. dap je gigit.. merecik2 je.. hahaha.. aiskem nih kalo x slp aku harga rm9.90.. tp mmg pueh hati ler..


aku pi cameron ni mmg sesaja jalan2 cari makan je.. makannnn je x sudah2.. xde nya aku pi CH tu nk bli bunga ke sayur mayur ke.. x kuasa okkk.. dlu2 zaman2 muda remaja kenmain galak lg bli bunga smpai penuh keta ngan bungai.. skang ni mak x kuasa.. sekuntum bunga pon aku x beli.. sayur pon xdak.. eh kt pasar borong selayang tu lg murah ler sayur


pas dah abis mkn kt strawberry moment nih, kitorang terus turun nk balik. Tp sebelom tu smpat lagi singgah kt ladang stoberi org melayu punya kt area Kg. Sedia. Kat situ aku beli jem ngan jus stoberi je. takde de nak petik2 stoberi. Nak amik pic pon dah x koser dah. Nak kejar masa nk balik kl dah.





@ Hentian Tapah. Brhenti nk g toilet ngan cari asam. Tekak mak meloya okkk. On d way turun tu, leh plak aku uwekkkk.. Abis segala aiskem stoberi yg aku tala kt atas tu. Chaiitt wat rugi je.



Tamat sudah citer Cameron. Tahun dopan mebi x pegi CH lg kot.. tggu 2 tahun lg la bru pegi. Pi cameron ni abis duit ke makanan je. Sapa2 yg rasa teruja tgk pic2 aiskem n stoberi tu, sila la pi terjah CH yer. Sila paksa laki2 anda..hahahaha.

5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

hadoi...kecur wei tgk menu kat strawberry moment tu...menariks2 .....aiskrim pun nampak menggode...auwwww!!!

Softtouch [Hanim] said...

strudle tu sgt lag mencairkan jiwa raga saya..fresh2 plak stroberi tu..echa pkaia pink2 tu sgt sweet..sejuk mata untie ni haa...

Su Hana said...

eeeeeeeee sedapnya... harus pegi ni....nasib CH dekat ngan raub...hahaha..

sham, cutenya echa, rambut dia tu nampakkan dia cute giler

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

mmg best pergi straberi moment tu.. macam2 ada.

aku pun sama ko, dulu 1st time pergi CH aku mmg giler bunga.. cam tak cukup bonet nak letak.. siap dengan bunga matahari yang besar gabak tu. sekarang ni bila dah 2-3 kali CH, dah tak heran dah bunga2 tu. sekuntum pun aku tak beli.. hehehehe

aku pun masa otw mabuk gak. tp tak uwek2 la.. tp kepala punya la pening, toksah cakap

Cik Nurul said...

ngeeeeee sedapnya heheheh...memang ayat yang akak guna untuk mengarang memang boommmmlah hahahaha tergelak aje depan pc ni heheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails