Wednesday, May 11, 2011

IKEA


semalam pas balik keje, ajak cooi singgah ikea jap. Sbb adik aku yg dok seremban tu ada suh blikan barang. Elok smpai je naik atas, trs je rasa lapar. Hahaha. So apa-apa hal kita makan dlu la yer.


Mine - Fish & Chips. 
Ada promotion fish n chips. Kasi try la. Ok gakk. Sedapppp (aku ni ada ke yg x sedap). RM10.90 je. Tak sure promotion smpai bila.





Cooi's - Meatball. Coz smlam hari selasa, ada promotion meatball. So murah sket dari biasa. RM8++. Pas2 cooi nyesal bli meatball. Dok umpan aku suh amik meatball dia. Dia dok kenen fish & chips aku plak. So aku bg la cooi sket. Meatballs dia tu aku telan 4 ketul. Huahahaha.


ini lah barang yg adik aku kirim tu. POLARVIDE - Throw. RM19.90. Untuk ditebarkan di atas sofa putih di rumahnya. Tak memasal je nk bli brg rm19.90 je seketul kat ikea. Tp siap pi makan bagai kt situ. Tu pon ada hati nak merembat 2-3 benda. Tp cepat2 istighfar. Dah nk kering ni ko ada hati lg nk shopping???




3 comments:

Hirda Ibrahim said...

ko dh pi mkn that fish & chips pompuannn?
aku nk pi 30hb ni. nanti ko roger2 ek.
fish & chips tu sampai july ni.
so harus le try.

poms,
polarvide tu pun aku letak kat sofa aku. kaler merah gak. kengkonon ikut umah mat saleh la kannn..
dulu rm29.90. now bagus la tgh promo ni.

atty's said...

terliur nengok fish & chip..meatball bagai.huhuhuhuhu

Softtouch [Hanim] said...

ikea...bestnya..kalu p sana rugi kalu xmkan..dahlah sedap murah plak tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails