Tuesday, May 10, 2011

Melawat BB Dayyan

 akhirnya trcapai sudah planned nk visit lieya n bb dayyan. sori ler lieya, lmbat sket visit ko. Maklum la kawan2 ko nih byk nau agendanya. Bila aku free, mimi plak x free. Bila hirda n mimi free, aku lak yg bz. Takpe la, yg pnting dpt gak datang ni ha.


 pagi-pagi mimi jmput aku kt umah n terus ke umah hirda. apa lagi bfast kt umah hirda la. Kagum kan ngan makyong sorang nih. Larat je dia bgn awal2 prepare bf. Tu dia peberet aku nasi lemak ngan sambal telur n sardin. Siap brtambah2 aku. Sedappppp. Thanks hirda.


 eh x puas hati okkk. aku check2 gambar, seketul pon pic aku xde kt camera aku. Ini tidak adilll!!!


 alololo...bb dayyan yg encem tgh tido ke buat2 tido ni? asik tgk pic dayyan kat fb lieya je. akhirnya dpt gak tgk live.


 dayyan dah start nangis. nk mengemping la tu (bak kata lieya). Eh lieya, comel x aku buat rmbut ko cam2. Takut plk nk publish gambar ko x pakai tudung. Kang shah saman aku plk naya je. 


 Sedap brsembang dalam bilik macam nk brgegar bilik, shah ajak minum. Sekali kuar, wahhhh siap ada dominos lagi. Kenyang makan nasi lemak pon x ilang lg ko. Tp rezki jgn ditolak kan. Dua keping lg aku bedal. Sedapppp gak. Thanks lieya n shah.


 budak2 pon bikin havoc. Dah jmpa geng camni la gaya dorang. Sumer melayan anak memasing. Aku sorang je yang brlenggang senang lenang. Echa ikut bapak dia balik kg. Huahahaha


 Tadaaaa...tetiba ada kek. Celebrate sekali besday hirda n mimi.


 Budak2 mmg pantang nmpk cake kan?? Terus kerumun. Aku rasa masing2 perasan besday dorang kottt..


 Haaa.. amik ko.. sumer nk pegang pisau. Hepi belated besday to both Hirda n Mimi.


 Kitorang paksa lieya bukak hadiah kitorang bawak time tu jugak. Sbb kitorang yg excited lebih. Cemana nihhh??

 Kena la shah pasang dan2 tu jugak...


 ini lah present dari kami brtiga - aku, mimi n hirda.


 kasi test sket dayyan baring atas ni. wahhh syooknyer. Tu pasal aku excited nk tgk present ni. Sbb dlu2 time echa, x trpikir nk beli bnda2 macam ni. Tak merasa. Bila tgk ni, terus keinginan nk peknen meluap2. So sapa plk nk bg present ni kat aku??? Hahahaha..

7 comments:

Hirda Ibrahim said...

keh keh keh..
eh lieya, tetiba ko mcm tok ti pulak kan??

yer kooo....
mak2 yg meluap2 soh tuan umah buka present tu. ni sapa yg exicted ntah kan?

ZanaNordin said...

phewwittt
ko dah pergi melawat baby dayyan yerk
best ooo
dpt tengok budak ensem tu secara live...
aku kena tunggu lieya balik simpang ler gamaknyer baru merasa tengok baby dayyan tu..

wah.....marveles arr hadiah korang bagi

lieya pun cepat tul kembali langsing..jeles tul ngan lieya..cepat badan dia turun...

☆ lieya latif ☆ said...

wakakaka ko gigih itamkan rambut aku...aku x kisah la wey...sian ko x memasal meng'tokti'kan aku hah..siot jek hirda....wakakaka

betol ko...gigih si mak yong tu msk nasi lemak jamu korang...mmg rajin...

thanks yeak korang atas adiah best tu...thanks gak sham buahtgn ko tuuu...korang mmg best!!!

Mimi said...

comeynyer baby dayyan...
lieya pun sat saja dah slim down...
aku pun camtu sham..tgk barang2 bb now rasa geram sgt nk pregnant lagi..insyaAllah..

Softtouch [Hanim] said...

haah mcm tok ti....

bestnya dpt melawat kwn n baby...lama dah xbau baby nie...haah leiya dah kurus..cpt je ye bdn dia turun...

seronok lah leiya geng2 dia dtg melawat..suka lah adiah dayyan tu...nak jugak adiah mcm tu..xpe sham peknen nnti sy tong2 adiah ngan kwn2 sham yer utk belikan adiah mcm tu..heeeee

*∽ IZAN ∽* said...

wah wah wahhh.. ma kaseh tuan rumah rajin updatekan kisah dayyan ni.. mama dayyan busy betul sekarang ni layan hero baru. Meriah tengok kome kome ni menerjah rumah lieya :D.
makin hensem dah dayyan.. rambut lebat tuhh!!

attyfir said...

ensemnya dayyan..
mcm tok ti..lak kty tgk lieya..hihhihihihi..


besh lah hadiah utk dayyan ni..leh kasi idea utk kasi bakal anak buah kty nanti.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails