Wednesday, August 24, 2011

sudah shopping raya kahhhh?

semakin hari semakin malas nk hapdet blog. ekceli bizi pon yer gak. jarang2 sgt dpt ronda2 kat blog. so skang ni ada free sket kita kasi hapdet la yer. wpon xde citer apa sebenarnya.

 3 hari brturut2 aku pi berulang ke aussino. Kalo boleh segala branch aussino aku nk terjah. Hari jumaat pi aussino sunway pyramid. Hari sabtu pi aussino midveli ngan Ikano. Hari ahad g terjah aussino ikano lg sekali. Hahaha sakannnn. Orang nk raya pi shopping baju, kasut tapi aku pi shopping bedsheet ngan towel. kekekeke....
 
 



5 comments:

lieyalatif said...

wahhh...kelas ko.....kat alamanda ni pun ramai dok terjah aussino beli bedsheet bagai.....

ZanaNordin said...

perh.....bedsheet raya
towel raya.....pagi raya, before mandi tu leh ler bergaya ngan towel baru gitew....he he he he he

peel ko sama ngan peel aku..
kalau dah suka tu...harus ler terjah hari2 kalau boleh....

-Sharleenz- said...

takkan org je nak pakai bj baru... katil pun nak bedsheet baru... hehe...

Softtouch [Hanim] said...

wa....mesti cntik2 yer bedsheet awk sham...kelassss...tilam pun nk pakai bj baru..sale ke sham aussino tu?

atty's said...

kty raya..mmg wajib ada bedsheet baru

selamat hari raya & maaf zahir batin sham.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails