Thursday, August 25, 2011

Lipstic MAC Free

hari isnin lepas haku cuti. Plan nk pi shopping n gunting rmbut. Antara lain plan ialah nk pi amik lipstic free.

 sebab apa free? sbb aku tukar casing 6 item kt atas ni so dpt la lipstic free sebatang. hehehe.. sebatang je free, bkn sumer yg kt dlm pic atas ni. Yg pic atas ni, dah abis licin aku kejekan. Dapat la beraya ngan lipstic baru. Kaler kenmain menyengat aku amik. Selalu bli lipstic kaler yg lembut2 gitu. Tp ada gak bli sebatang lipstic yg kaler lembut tu. Cukup la utk melaram raya ni.



5 comments:

ZanaNordin said...

phewitt....
lipstik raya gitewwwww...

atty's said...

cer terai..lepas tu snap gambar..nak tgk.

E-Marlin said...

Eh.. btul ke kalau bg casing dpt lipstik free? Alahai...byk koleksi Mac saya dh bg org, yg tinggal kat tgn ni pun ada 2 ktul je huhu...

-Sharleenz- said...

yg penting free.. leh melaram raye... wokey salam eid mubarak!

onniesham said...

betul la erna. setiap 6 casing, dpt free lipstic seketui. aduhh sygnya awk pi bg kt org. pasni simpan k. ckp 6 casing leh tukar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails