Tuesday, September 20, 2011

Cheese Tart

Assalammualaikum wbt.
Kali ni aku nk promote cheese tart pulak. Untuk pengetahuan korang, cheese tart ni dibuat sndiri oleh kakak aku. Dah lama dia pndai buat cheese tart ni, tp untuk makan sndiri2 je. Kali ni dia nk cuba buat bisnes kecil2an. So dia mintak aku tolong promote kat blog. Haii.. mcm le blog aku ni femes sgt kan. Kalo ramai yg baca blog aku, xpe la jugak. Tp xpe la, kita cuba la tolong mana yg mampu.

Cheese Tart ni so far setahu aku ada 2 flavour yg kakak aku buat...Blueberry ngan Kiwi. Tp mungkin leh tambah perisa lain, jika ada permintaan. 



I pack (10 biji) = rm10. 
Kalo order byk, mebi leh dpt rm9  for 1 pack. Bergantung pada kuantiti yang di order.
 

 buat kelainan sket, ada corak2 bunga kt atas


dijamin sedap sbb dah brpuluh2 bijik dah aku bedal. Jem pon byk. Time SIL aku kawin last week pon aku order utk hidangan makan beradat. Memang laku, berebut2 org nk makan. Ini puji betul2 sbb mmg sedap. Bukan puji sebab ini bisnes kakak aku okk. Tapi mmg betul2 sedap. Tak percaya???? Kalo berani, cuba la order...hehehe
 

Sila la order kalo brminat nk rasa. Sebarang pertanyaan sila email di onniesham@yahoo.com.
Sekian, terima kasih.

4 comments:

lieyalatif said...

e'eh..cantik laa sham.....siap bunge2 lagi...teliti plak tu bunge tu....siyes! cantik.....

*∽ IZAN ∽* said...

memang cantik especially yg bunga purple berdaun tuh! :)

Softtouch [Hanim] said...

sedapnya...n cntik...1st time tgk cheese tart yg ada deko2 ni....

Mimi said...

menarik ni..cheese tart dgn deco bunga..

re: kedai tu kat Ipoh..address dia:81, Medan Stesen 19/3. Landmark: Tesco Station 18, ada deret kedai belakang Tesco tu..sedaaapp...resepi ori..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails