Tuesday, January 28, 2014

Family Day

Bagus Shamsinar... dah la ko tu brzaman hapdet blog...boleh plak ko pg delete entry ko. Hahahha. Bengong tul...cemana ntah aku leh terdelete post aku sblom ni..entry pasal Annual Dinner ofis aku. Arghh lantak lah...koser aku..dah terdelete nk wat camne.. Kita wat entry citer baru sudehhh..

Hari Sabtu lepas (25/01/2014) ada Family Day ofis aku. Kali ni buat kat Taman Wetland, Putrajaya. Ekceli ni Family Day untuk tahun 2013. Tapi tahun 2013 masa byk sgt event so dok tangguh2 tu yg buat bulan January 2014. Sebab tu kat banner/ bunting tu dorang tulis Family Day 2013.

Eh...ramai plak artis jemputan. Ingatkan utk apa..rupanya kebanyakan tu dorang bukak booth jualan kat situ sempena family day ni.

Sampai2 jer dah nampak kambing tergolek2 mcm ni. Tak silap aku ada 20 ekor sumernya. 10 ekor sessi pagi...10 ekor lagi sessi petang. Heran aku apsal la kambing ni jd kegilaan yeh. Queue nk amik kambing ni knmain pnjg lagi. Licin sumernya 20 ekor tu.



Kena register kehadiran dulu. Masa register dpt goodies bag nga aturcara yg ada no. lucky dray. Dalam goodies bag ada minyak masak Saji, air mineral, towel ngan jajan utk kids. Ok lah dpt minyak masak kan...leh gak guna... jimat duit xyah beli minyak masak. Sekarang zaman kenaikan harga barang...kita kena berjimat uolls.

Sharifah Shahira jd MC of d day. Cantik sgt dia ni. Pastu sempoi je. Aku minat gak ngan Shira ni. Dia jenis selamba..xde nk control cun. Dah la suka merepek2...mmg lawak la.

Ekceli segan nk snap pix ngan dia...sebab orgnya halus tulus mulus..cntik plk tu. Ai dah lah besor gajah. Nak nyorok2 sket blakang Shira pon x trcover gak badan ai yg comel ni... hehehe.

With anakanda yg makin gedebab. Cuti skolah hri tu..badan Alysya naik bagai dipam2. Kenmain syok ko dok makan tido..makan tido umah Wan ko kan...


Aku nk joint2 xtvt kat blakang tu mmg tak la kan. Cooi pon sama...lg xleh harap. Dtg family day saja2 bg sokongan jer. Di samping itu...dalam hati mengharap kot2 la boleh sangkut lucky draw kan. Tapi x penah yang lucky... berangan jer la ko Shammm..

Bergambar ngan Lisdawati pulak. Lisda bukak booth jual baju muslimah and tudung. Dia pregnant skarang tp perut kecik jer... besor lg perut ai. Mekap natural je...tp mmg cantik. Mula Lisda lembut penuh ciri2 keibuan. Muka aku?? Muka garang macam rimau.. penuh ciri2 kemaktirian!!

Antara games yang ada...archery

Wall Climbing

Flying Fox...macam2 lg ada...x koser aku nk snap sumer. Haiwan eksotik pon ada. Tempat yg mmg aku xkan pegi dekat. Nampak dah ular brbelit kat leher org tu...aku dah lari jauh2 dah.


Dahhh... moh kita pulang! Aku x tggu sampai habis pon. Lucky draw announce time nk hujung2. Aku kul 2pm camtu dah blah. Tak kuasa nk tggu lama2.. mata dah layu.. mengantuk!.




2 comments:

-Sharleenz- said...

wei terbahak aku baca entry ko ni... kemaktirian kata ko... hahahahha... lawak la.. ala memana pun kalo ada kambing golek2 ni kompem tang tu paling ramai org Q termasuklah aku penggemar kambing tegar ni... kih kih kih....

Anonymous said...

Meriahnya family day tu Sham.Nampak bergolek2 kambing berekor2 tu ha.Cun tak Lisdawati tu ko tengok live?Aku nampak sweet je dia sejak bertudung ni ha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails