Thursday, November 14, 2013

#5 - Tins Collector


Pompuan giler tin datanggggg...yeayyy. Dah lama plak x buat entry pasal tin2 yg aku dok kumpul ni kan. Ni kira baru2 ni gak beli.. janji tin tu aku rasa comel mmg gedik nak beli..

Ni beli last week kat Tesco Paradigm Mall. Tetiba jer mata tu ternampak tin ni.. terus..macam comel jer...macam cute jer...macam kena beli jer...ok beli!! Dalam dia ada isi pantyliner Libresse 32pcs. Comei kan..dah siap ada bekas yg cntik lg nk simpan pantyliner.


Yang ni beli dah lama gak...masa bulan puasa hari tu rasanya. Dan sehingga sekarang masih begini keadaannya... lom bukak lagi...hahaha. Menggeletis nak beli jugak2. Libresse ni mmg rajin keluarkan tin2 comel mcm ni tau. Ai teruja ok. Kenot tahan..mesti beli jugak. Dalam dia ada isi 5pcs maxi wings. Bawak g travel sesuai gak.


Yang ni tin dia design lain pulak. Isi dia serupa mcm kat atas tadi. Ai told u...kenot tahan ok.. msti beli sbb design lain2. 


Auwww Girl Next Door gitu... pon isi dia serupa gak. Rumah haku dah mcm minimart jual pad pon ada gak. Kat opis pon sama...stock x putus gitu...hahahha.


Yang ni bekas dia x sama size ngan yg atas. Dia lebar n rendah sket. Dalam dia ada isi 3pcs wings extra long. Tu pasal bekas dia pon besar sket.
 


Tins from Libresse... sayang sangat ni..hahaha. Korang kalo pelik tgok aku..mintak mahap yer. Aku mmg pompuan giler tin... xleh diselamatkan dah. Ada ke korang yg ada minat sama mcm aku ni?


6 comments:

lieyalatif said...

pompuan gile tin?hahahaahah walupun bunyi agak scary tp comel okey heheeheheeh...

ye la ko, cantik2 tin nyer....senang nak pi travel kan.....leh aku try usya nanti ...

Hirda Ibrahim said...

eh kiutnyaaa...
aku ada yg satu tu je.
tu pun x guna2.
nanti aku gunalahhh..
tapi yg pantyliner tu nak crlah.
aku pi tesco apsal x jumpa aaa??
ini tidak adillllll

Anonymous said...

Comel tin2 tu Sham..aku suka tengok tapi x suka collect sebab malas nak jaga.

Amoi Farah said...

Cantiknya tin yang paling atas tapi tak jumpa cuma jumpa yang patern bunga roses

eyriqazz said...

Cantik dan quite a nice hobi...

Cik Nurul Pinky said...

kak syam bila nak update blog?? nurul menunggu je ayat-ayat akak yang kebabom tu...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails