Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya..Maaf Zahir & Batin


Salam...
Mesti skang ni ramai yg da berada di kampung kan...da x sbr2 nk smbut raya da..lek la...lg 2 hari jer lg...aku ni gak yg ada kt kl ni lg..aku balik umah mertua aku...lepas zohor raya pertama..ala dekat jer...x smpai 40 minit da smpai...tu pasal2 la tiap2 tahun pagi raya mesti kt umah mak aku dulu..hehehhehe...
So di kesempatan ini...aku ingin memohon maaf andaikata..sepanjang aku ber'blog' n ber'fp' ni..ada komen2 aku yg mengguris perasaan korang ker..percaya la..i dont mean it..okeh.. niat aku nk brgurau n menambah kemesraan..tp mgkin cara aku x kena kot...so apa2 aku mntak maaf la okeh..salam dari tangan ke hati...tgn bersalaman..hati bermaafan....wpon x dpt salam korang in real...hehhehe
Kepada yang balik kg tu...berhati2 memandu..semoga selamat tiba di kampung dan selamat juga balik ke kl okeh...yahuuu....aku pon da x sbr2 nk raya nih...yabedabedu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails