Monday, October 20, 2008

Tak abis-abis beraya...

ni entry basi gak nih... masa ni da raya ke-12 da..mknanya 12/10 ari tu la g berayanya... kali ni kitorang beraya kt seremban umah maksu n adik aku..pas2 g tampin umah kazen cooi...




echat kt umah kazen cooi... mula2 mengamuk xnk masuk umah.. sbb masa smpai echa baru bgn tido..agknya x pueh tido lg kot..tu yg dia wat pangai tu... tp lama2 da okeh... dia lek jer main ngan dua pupu dia nih...(eh tul ker 2 pupu ek... ahhh..belasah jer la...sedara gak kan.. aku mmg failed bab2 salasilah nih...)


muka serabai abis... siap peluh2 lagik...



dalam keta on d way nk g seremban balik.. nk g umah maksu aku...




echa try nk wat peace lagik... tp x gak reti2...hahahhaha



lawak plak aku nengok muka echa masa nih...



boring giler duk dalam keta... tu yg sibuk brgambar tuh...



sekali tiba2 aku trnampak signboard nih... cpt2 suh cooi brenti semata2 aku nak amik gambo nih... muahahhaha...mmg lawak tul nama tmpt ni kan... ops...sori yer kalo ada sapa2 yg dok kt bongek nih... bkn aku nk kutuk... tp aku mmg x tahan ngan nama nih... apa ker la buruk sgt nama... da xde nama lain ker... x silap aku tmpt nih kira dalam jajahan rembau rasanya...

area KJ nih.. so KJ siler la tukar nama tmpat ni yer... (suka2 ati aku jer ckp camnih kan....)




echa da x larat nk duduk... dia nk berdiri plak... da start bosan la tu...




pas2 sibuk nk pakai glasses



ummi... comei x echa pakai camnih.... iyer... awk mmg comei.. pakai la... biar awk jer yg pakai glasses tu.. ummi awk xyah pakai...



da start kelebek itu ini... start kaco abah dia drive...



nmpak noti sgt kan...



eh..camno gambo ummi plak terselit kt sini...(eh bkn aku saja bubuh ker..hehhehe)



kt umah maksu aku kt taman pinggiran senawang...

echa sibuk plak nk main bear ngan abg long dia...







kaum lelaki tgh borak sakan.... mengumpat ker tu...muahahhaha... org lelaki skang pon pndai ngumpat apa... jgn nk kutuk org pompuan jer suka ngumpat yer...


kitorang smpai umah dekat kul 12 malam... letih giler baban nyer... esok da la keja... baju x iron lagik...huwahhh.. lotih den..


7 comments:

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

keh..keh..kelakor tul namer bongek tu kan..nak2 dokat nama bongok lah pulak...adoi..sejarah tu..kiter tak leh tukar sejarah..ko ni sham suka hati ko jer suruh KJ tukor nama tu..
pandaiker echa main dam tu???

Unknown said...

hahah memang kelakar nama bongek tu.. aku plak bila baca bongek teringat tengik!! hahahah macam2 ler, tapi aku selalu gak jumpa nama pelik2 ni, tapi tak teringat nak amik gambar..

bila kau nak update besday echa ni.. tak sabar nak tengok besday girl tiup lilin.

aku dah pergi tesco semalam, siap beli bellon, banner yang gantung2 dan bagde award lagik

Anonymous said...

Sham... sakan si echa bergaya... suka tgk dia... heheheheh
hmm .. sorry x dpt dtg b'day bash echa... harap dpt hadiah drp Adriana & Co

☆ lieya latif ☆ said...

uhuuuuuuuuu glamer tul anak ko tuhaaaa....same lee cam mia n mija...spek mate akudah jadi harte hak milik die jugak....hampagas tul....dulu dieorg ade spek masing2 tapi dok patahkan....nanti aku nak cari lain memandangkan budak2 ni pun dah pandai melawo...

yelaa sham, mane pic besdei bash echa...dah le aku tak dpt datang tak sabar aku nak tgk tau....sure meriah kan....aku plak yg berdebar2 ni, yele first time nak wat bash mia n mija.....he he h eheh

bongek....mmg kelako....org dolu2 ni main letak jek kot name....asalkan bername he he hehe...tak kisah lee yg penting penduduknye baik2 kan.....

Hirda Ibrahim said...

ummie kena beli satu spek besa kat echa le nampaknya tu...LOL...

aku rasa mcm pernah lalu area Bongek ni. area KJ ek? aku geografi x amik masa SPM dulu... (alasannnnnn....)

shafa said...

1st time dengat nama tempat tue. Xtahan punya nama, mcm mana la blh wujud nama tempat mcm tue.

Jasfyra said...

kakakaka..jahat ko sham gelakkan nama tempat tu..aku dah lama tau nama tempat tuh..tu pon laki aku yg ckp...kakakaaa.mana gambar besday bash echa..nk tgk.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails