Wednesday, December 24, 2008

Cantik sangat kan..

last friday wktu lunch spt biasa aku g pyramid.. tp kali ni aku g sorang2 jer sbb sumer geng ada hal la plak.. tp wpon mak sorang..mak ttp nk gak brjalan smbil mngabihkan duit.. singgah kedai sana..snggah kedai sini.. sumer aku nk tgk.. pas2 smpt ler aku snap deco krismas kt pyramid nih.. cntik sgt kan...sgt ler merah gitus..

pesal ek..kalo krismas jer msti deco cntik2..kalo perayaan lain xde pon beria dorang wat deco..asal ada jer kan..tp kalo krismas...beria dorang perabih duit nk wat deco cntik2..

ni entry sajer2 gatal nama dia...sbb xde citer..tp nk gak hapdet...kata nk jd blogger tegar...hahahha..

6 comments:

Su Hana said...

hehehe..aku pun klu sorang pun boleh je terjah...syokkan.. suka tgk derang deco pokok x-mas..meriah...

♥ i'me ♥ said...

haa...mmg cantik tu.... lain drpd yg lain...biasanya kita tgk pokok krismas penuh dgn hiasan... ni lain mcm sket..

Ciklinn said...

yes mmg cantikk... aku pun dah ala2 model amik gambo kat situ hari tu...

re:wah ramai ni yg setuju kita buat lady out..... meh kita merealisasikannya...

sham ..aku ni kalu nak kuar pepagi...sblm 2 hero aku bangkit...

ILA said...

a'ah kan?...x aci betul!! krismas je sungguh2 diorang deco... hih

☆ lieya latif ☆ said...

aku same cam ko sham...kalo gi shopping mall time krismas2 ni mmg cantik deco dieorg buat....kalo mak2 cam kite ni teruja...anak2 lagi laa suke....tapi jgn leee ade pakcik perut buncit baju merah tu...sure nangis anak2 aku keh keh keh keh ....

happy2gether said...

Hi Sham, mai pon suka tgk deco christmas kat sunway...esp yg kaler merah tu...ehhe cam chinese new year pon ader...mai pon aritu pi bwk anak2 n mak jalan2 sambil amik gambo christmas deco kat situ...HAPPY NEW YEAR~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails