Wednesday, February 17, 2010

xtvt hari sabtu lepas

rasanya cam lama gak aku x hapdet blog kan.. adakah sesapa yg merindui diriku ini?? ngehngehngeh...

nahhh...khas utk tatapan kamu2 yg merindui diri ku ini....hakk tuihhhh... hahaha

- echa wif najihah (kazen echa) -
sabtu lepas kami blk kg lagi.. kali ni sbb ada wedding kazen cooi kt desa kelisa, ulu yam.. perghh nama tempat x leh blah tu...


- pelamin dan hantaran -
aku g wedding ni lenggang2 kangkung je yer xde nk nolong2 pon.. sebijik pinggan pon xde basuh...kuakakaka... smpai sana ngam2 kul 12 lebih terus je melahap... lapar ko x bekfes pagi tu..


- echa, SIL n my niece -
SIL aku yg tudung oren tu nk kawin 20 mac ni.. tu amik mood nk brsanding ler tu...



echa tetiba je malu2 ayam bila aku suh posing kt atas pelamin tu.. tu yg muka jd cam2.. hangin je.. jgnkan senyum, pandang camera pon xnak..


tgk kazen dia yg dua org ni..kenmain lebor lg senyum.. opss pasan x tgn echa kt bakang tu... naik meroyan aku tgk dia nk tarik manik2 tu.. kang runtuh lak pelamin tu kang mampos aku nk betulkan balik



alahai muka ko nakkk oiiiii



antara hantaran -blue from the groom
gold from the bride -



pengantin lapuk yg sorang ni pon sebok gak nk brgambor kt pelamin.. hehehe.. ajak cooi tp dia xmo..segan la tu.. nyampah i tau... ala masa ni mmg xde org kt situ..tu yg aku gedik nk brgambo.. lg pon pelamin dia cntik sgt.. sumer guna fresh flower


tetiba muka penuh sepetak... eiii gebu nyer kulit haku.... kuakakakaka... mana x gebu kan... da makin debab la katakan..huhuhu


abis kenduri terus balik umah PIL... pas2 echa sebok ajak mndi laut..mndi sungai la tu mksud dia.. ahh sudahhh.. kemaruk mandi sungai plak dah anak aku nih.. xpe.. layankan je.. kali ni pegi ramai sket.. SIL aku sume ikut skali ngan my niece sumer..

aku suker la tgk pic nih.. alahai cam anak dara kampung plak kan.. yg paling x tahan tu tgk gaya echa duduk tu.. tersangat la sunti nyer aku rasa... hahahaha



org syampoo rambut dia pon sebok nk syampoo gak


skali ko tgk la gaya bapak dia bilas rmbut anak.. ko igt ni salun rmbut ker ko nk suh anak ko baring cam2.. tp sbb aku ni ala2 mem besar dok kt tepi batu smbil mkn karipap so xyah la byk komplen lak kan.. sabor jer la tgk..


echa merenung di kejauhan.. apa la yg dimenungkan tu


dahhhhh jom balik!!!!!!




8 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

hehe kita berjumpa kat sini plak yer. Dah besar si echa..semangat cam dulu gak..

Ske tengok pelamin tu..mesti tema flora ni

Unknown said...

amboi poms, very the vogue gitu.. sesekali pakai baju kurung kan? heheheh

aku rasa rambut echa dah panjang kan. dah de la nampak rambut pendek. macam ni nampak sweet jer dengan gaun dia tu..

heheheh memang kiut tengok anak dara kau bersimpuh siap bershampoo ok, dah macam budak2 besar jer.. mujur mandi tak berkemban tau.

Mimi said...

syoknyer mandi sungai bershampoo bagai...

musim sekrg ni musim org kawen kan...aku pun gi kenduri sedara hari tu..pelamin dorang zaman sekrg makin cantik2...agaknya zaman anak2 kita lagi laaa....

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cun mata ko....kaler ape sham? aku nampak cam ijo2 jer.....cun eweiiii

serius....cantik weim pelamin dia. aku ingat guna bunga tipu.....rupanyer bunga real erkkkk....kelassss tu.

alahai budak gumuk sorang tu....kemain sopan santun ler plak duk bersimpuh atas batu.....mana ler dia belajar erk........

Softtouch [Hanim] said...

ccute je tgk echa pakia gaun bunga2 tu..nmpak atu jer..mandi sungai lg yer echa..siap shampoo2 lagi...

penuh bunga pelamin tu..fresh flower yer..mesti wangi je pelamin tu

☆ lieya latif ☆ said...

rindu la wei...sape tak rindu heheheeheh....

aku gelak tgk cooi bilas rambut echa tu...wakakakakaakak...dasat tul...kalo salon camtu, jenuh nak berangkat wakakakaakakakak....

tapi mmg ko, musim2 panas ni mandi sungat laa paling best....kalo boleh nak tdo jek dlm sungai tu.....bahang skrang nie tak tahan...

mella said...

seronok echa lepas pi kenduri pi mandi manda plak.. siap bershampoo lagi tu.. hehe

Hirda Ibrahim said...

hahahah..cutenya cama nak dara sunti bersimpuh mandi sungai. awwwww...

aku paling suka statement mem besaq dok ataih batu mkn karipap tu.. LOL...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails