Thursday, May 12, 2011

Surprise from Alysya - Mothers Day

hari Selasa pas balik keje, elok smpai je dpn pintu umah mak aku, dgr echa jerit panggil mama..mama..tgk ni. Yer echa now panggil aku mama. Kadang2 bila nangis panggil ummie plak. Sukati ko la nak. Ok sambung balik....pastu bila aku pandang echa dgr dia dok kira..."1,2,3....happy mothers day mama". Pastu sambil lompat2 excited echa salam n kiss aku. Wahhhhh tersentuh hati mak ko ni ok. Hilang segala panas n penat keje tadi.

 ini la surprise yg echa sembunyi kt blakang dia.


hahaha kreatif jugak teacher ko ni yer. Suh budak2 ni tampal segala rempah ratus ni kat senduk. Ni nk suh mak ko masak selalu ke apa ni. Echa sibuk suh gantung cepat. Hehehe. Tapi satu yg mak pantang nih, tu nama echa tu leh plak teacher ko salah eja apahallll. Sukati je eja "ALLEYSA". Potong stim betul la. Nama anak aku "ALYSYA DAMIA" la. Takpe sok2 nk bitau teacher dia supaya x trsalah lg.








owhhhh so sweet kan. Cair mak ko baca nih. Tp sekejap tu je la kan. Pas2 ko buat sepah mak ko jd la singa balik.

ok yg ni plak present from me nk bg kat wan echa a.k.a mak aku. Dah bli dari hari Jumaat lepas. Tapi asik lupa je nk bwk pi umah mak aku. Bli present biasa-biasa je - long zipped purse.

Happy Mother's Day to all moms!!!!





4 comments:

ZanaNordin said...

wah....senduk ko...
mendalam maksudnya tu sham..
takpe...umie@ mama dia dah semakin rajin memasak sekarang nie.....

happy mother's day dear
(sempat lagi kannnnn)

Mimi said...

Happy Mother's Day!
Sweet sgt hadiah tu..mahal tau..

Hirda Ibrahim said...

touchingnya koooo....
aku bc yg sebak. oh cepat emo betul now.
apsal sekolah hardy x buat camni aaa???
oh lupaaa.. islamic katanya. so x sambut mother's day ni. heheheh...

Softtouch [Hanim] said...

wa..mesti terharukan..haahlah kretaiplah teacher echa...hepy mother's day sham...bestnya mak sham dpt purse baru...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails