Wednesday, April 04, 2012

Magazine

haku ni bukan lah minat sgt nk membeli magazine. Beli ikut mood. Agak2 belek2 kt kedai tu mcm best, baru lah aku beli. Tapiii, sejak Januari 2011 ada satu magazine yg aku beli tiap2 bulan x pernah missed.

 In Trend.. yer In Trend la magazine yg aku dok beli tiap2 bulan now. Masa 1st time beli tu, aku pon x tau apasal aku mcm trtarik je nk bli in-trend ni. Azam tahun baru (2011) kot. So bila dah mula beli tu...terus mcm xmo ketinggalan. Suka tgok gambar2 kat dalam tu. Ada fashion, kecantikan dan mcm2 la. Dan yg bestnya jugak..kdg2 dorang bg free sample.


tetiba beli Eh! pulak dah. Tapi yg ni aku beli ikut mood. Agak2 macam best je aku beli la. Kadang2 time balik kg. x tau nk buat apa, so ajak co'oi pi kedai bli magazine Eh! ni. Sbb in-trend biasanya aku dah bli siap2. So.. Eh! ni sekadar bahan bacaan tambahan bila In-Trend tu dah abis aku khatamkan.


tapi kannn.. yg x bestnya..gara2 baca magazine nih..byk duit aku perabis bli product2 kecantikan. Pantang dia bg review product tu bagus je, aku pon beli. Tapi xde la sumer bnda aku beli dan harga mahal. Aku beli mana yg aku mampu dan agak2 brsesuaian ngan aku je la.

haa.. ini lah yg aku suka..dpt free samplefrom Eh!. This month In-Trend x bagi free sample. Rasanya mcm dah few month gak x dpt free sample from in-trend. Kalo Eh! mmg selalu dpt. Hari tu dpt sample shampoo Loreal, conditioner dove..dan macam2 la. Aku suka sgt, sbb botol kecik2 je kan. So boleh guna time travel or balik kg. Letak dlm toiletries bag tu just nice je.



3 comments:

Cik Nurul Pinky said...

wahhh udah lama nurul tak singgah..sekali dtg header dah tukar hehehe...

lieyalatif said...

okey le tu ko...at least ade gak magazine ko beli....aku?....kalo preggy jek langgan pa&ma...lepas tu takde dah haahahaahh....

Softtouch [Hanim] said...

sy plak suka majalah hiburan..hahaahhaa xtau nape suka.....

tiap2 minggu mesti beli...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails