Wednesday, August 01, 2012

#3 ~ Collection

aku tunjuk collection yg aku bru bli la yer.. bru smangat sket nk hapdet blog. tin2 yg dah lama aku simpan, kendian ler aku upload..hahaha

wowwweeeeee... limited edition from M&Ms.. bru bli last week. Ada 2 kaler..coklat ngan kuning. Tapi bli coklat dlu, yg kuning kendian ler bli.


aku bukan suka pon mkn M&Ms ni. Cooi yg suka sgt. Tapi demi mu tin yg comel, aku bli la jgk. Untung la ko yer bang dpt bedal puas2.


- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

lieyalatif said...

e'eh comel laa sham...cute giler....ni kalo anak2 aku ni sure berebut nieh....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

eh sham.. comel giler la collection ko ni. nanti kalau ada yagn cantik2 aku belikan ko yek

Hirda Ibrahim said...

comeiiii..
dlm dia byk mana cekelat M&M's?

Erna said...

hehehe suka betul awak mengumpul tin2 ni kan? saya nak tahu juga mcm mana cara awak simpan or pamerkan tin2 ni semua...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails