Tuesday, November 20, 2012

7th Wedding Anniversary

Hari Ahad lepas, bersamaan dengan 18 November 2012 adalah wedding anniversary aku n Cooi yang ke-7. Wahhh tetap nk mention nama laki…yer la ngan Cooi ler kennnn…abis ngan sapa lagi?? Takkan ngan Keanu Reeves kot. Few weeks before anniversary dah ada plan nk buat special entry untuk Cooi tapi x berkesempatan la pulak. Sibuk sgt plk now nih.

Masa hari Ahad tu, laki bini sibuk berkemas umah. Rumah dah macam kapal karam kot. Nak pijak lantai pon dah tak lalu. So lepas aku kemas2, lap2 habuk segala, susun barang elok2… kerah laki vacuum lantai ngan mop lantai. Bekerjasama gitu… baru la namanya sepakat membawa berkat…tak gitu banggg??? Time laki mop lantai, aku dah rilek2 atas katil, sbb part aku dah selesai. Yer la aku awal2 dah bangun… Cooi sedap lagi bergolek tido. So keje aku dah siap, aku rilek ler pulak. If org nmpk Cooi tgh mop lantai tp aku dok bersantai atas katil sure org igt aku queen control. Mesti kata giler kejam bini ni suh laki buat keje umah, tp dia kenmain sedap berlingkar atas katil…. Hahaha. Ai tak sekejam itu yerrr..

Owhhh time Cooi sibuk mengvaccum tu aku ada text cooi wish happy anniversary. Nak ckp depan2…haku malu la pulak. Tapi Cooi xde reply apa pon…*sentap hati mak nak… Petang lepas Asar, kitorang kuar pi makan n cari barang sket. Dalam hati dok harap, kot ler dia nk ajak pi mkn kat Chilis ke…TGI ke kan…tp nan hadoooo.. Bwak pi kedai makan biasa je kat Selayang. Tapi xpe la..x dpt mkn kt chilis.. aku order Chic. Chop jer la…hahaha tetap nk western tu… kedai biasa pon kedai biasa la…siannn ko shamsinarrrr..

So ingatkan date 18/11/2012 tu brlalu mcm tu jer la. Takde apa2 yg special…sama cam hari2 biasa. lagi pun hari ni dah 20hb.. mmg xde pikir apa la..tapiiii..rupanya... hari ni mmg surprised giler. Pagi td dalam kul 10++ camtu, cc kat depan call aku suh pi counter. Dia kata ada org nk jmpa. Aku tnya la sapa..igtkan ada org nk jmpa bos aku. Dia kata…alaaa dtg jer la depan ni. Aku ni bengang jer memula coz tgh siapkan kerja…tiba2 suh aku jalan pi depan plk… rupa2nya staff blooming florist hntar ni..


Auwwww berbunga2 hati mak nakkkk.. cooi buat surprise kat aku rupanya... tanjat gegirl tauuu



Terus jatuh cinta buat kali yg ke 7823 kalinya kat Cooi…hahaha



Tp lps dpt tu malu giler masa nk jalan pi tempat aku…tunduk je jalan laju2..blushing okk..



Card and Famous Amos.. tu dia.. romantiknyer plk... to my sweetheart tu.. kekeke..



motipppp letak pic byk2???? Heiiii...Dah 7 tahun kawin ni…ini kali ke-2 Cooi bg bunga kat aku…tu yg poyo lebih tu... org lain tiap2 tahun dpt kot... Takpe la wpon jarang dpt kejutan mcm ni.. aku brsyukur dan redha dgn jodoh yg ditentukan oleh Allah. Tiada manusia yg perfect dlm dunia ni. Ajal.. maut.. jodoh.. pertemuan.. perpisahan semuanya Allah yg tentukan.. Allah maha mengetahui segalanya.. Kita mesti yakin... kekurangan dan kelebihan perlu ada supaya kita saling lengkap-melengkapi antara satu sama lain. Haihhhhh tetiba jiwang karat ni apahal kannnn.

Anyway..for Cooi..tq for everything.. me and our daughter Alysya Damia luv u so much.. ishhh x reti ler aku nk romantik2... geli geleman lak rasanya... hahaha



- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

Hirda Ibrahim said...

kikiki...
so sweetttt (itu je la yg aku dok ulang 44x)

atleast he tried his best mengsurprisekan ko. sila bangga pompuan!!

lieyalatif said...

aloooooooooooooooooo sgt sweet okey.......dpt munge suprise2 lagi....mau malu kan m ase nak balik bilik tu...malu sikit tapi bangge eksen byk le hahaahaha mcm aku....kawan2 tgk jeles jek kite dpt munge haahahahaahah

beb, hepi anivesari beb....semoga korang terus2 bahagia okey...n cepat2 dpt timang adik echa plak...amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails