Wednesday, June 26, 2013

Johor Premium Outlet (JPO), Mee Rebus Hj. Wahid, Tauhu Bakar Asma Rojak

Sambung lg kisah di JB x abis2... Pukul 8.00am turun bfast. Dapat bfast for 2 je.. so mmg nak byr for Alysya. Masa kat kaunter tu.. bila bg room no. sumer..staff tu suruh masuk jer.. aku pon pelik la.. siap tnya.. eh i nk add bfast for 1 kid. Coz aku xmo la nk tipu2 kan.. bnda nk mkn ni jd darah daging.. anak plak tu.. x sanggup aku nk bg anak mkn dari cara yg x betul..Aku rela bayar wpon harganya x masuk akal n anak bkn mkn sgt pon. Tapi mmg dah rezki kot kan.. staff tu kata xpayah bayar.. makan jer. Wahhhhh baiknya dia.... So aku mmg xtau harga buffet bfast for kids sbb dua2 hari pon dia kata xyah bayar. Alhamdulillah. Tapi masa check in.. mmg ada mention.. kids below 4 je yg free. Suker la staff yg mcm ni...x berkira... ai nk byr tp dia yg xmo.

 Menu wajib... omelette with cheese. Aku mmg penggemar cheese... sedapnyaaaaaa




Pastu amik mee goreng ngan ayam rendang. Food dia kira leh thn gak ler. Tapi pagi2 ni aku bkn daya nk mkn byk sgt pon... Ni pon dah kenyang sgt2.


Ni Alysya punya... dia mkn ni jer pon. Karipap tu pon aku yg makan. Lepas bfast naik bilik nk mandi n siap2 nak kuar. Tapi Alysya sebok nk mandi kat pool.. soh apak ko jer la layan.. mak ko x kuasa nk brpanas2.





Kenmain hepi muka mak ko... tak menyabor nk g JPO dah. Asik tgok org lain jer pegi kan... haku nk gak pegi... walaupon duit x brpa nk ada menyoping.. yg penting aku nk pegi gak JPO.



Sampai sudahhh... owhh mahapkan saya.. entry kali ni.. mmg entry bergambor syok sendiri.. yer la apa lg nk dibuat kat JPO tu pon kan.. 







Muka anakanda mencuka jer... dia kata nak buat apa pg sini... baik pg Legoland lg best. Amboiiii... ko igt masuk Legoland tu free?? Duit tix Legoland tu lepas bli hbag mak ko tauuu..





 Lalu jer depan Coach... tak masuk pon. Takde niat nk bli Coach pon. Pakai jer la apa yg ada.























Haaaa... inilah tujuan utama.. nak cari bag Fossil.

 GAP Outlet ni x menarik lgsung... x byk choice. Baik shopping kat KL jer.



Amik ko... dia nak pakai boots pulak. Eh.. sori makpak ko nak belikan... ko tu bkn suka pkai kasut. Membazir jer beli kasut... kang slipar gak yg ko sarung.

 Cantikkkkk sgt... aku pon berkenan sebenarnya. Tapi dh tau Alysya x brp suka pkai kasut so toksahlah nk membazir. Tak silap aku... after less harga dia RM199.


 Dahhh jom nyah dari sini. Takde shopping sgt pon... just beli hbag aku ngan baju Alysya selai jer.

 Nak share.... eh bukan share... kang korang nak pinjam lak... Nak tayang hbag raya ai... muahhhhahahaa... Hmmmmm..wpon fossil longgok2 jer... tp ttp berbunga2 hati ini.

 Keluar JPO barulah terasa lapar... jom ler jalan2 cari makan. Mee Rebus Hj. Wahid di Food Court Plaza Angsana. Biasa RM3.50. Special RM4.50.



Tauhu Bakar di Asma Rojak Huzaim, Food Court Plaza Angsana. RM5. Ya Allah... sedappppp sgt... teringat2 plak nih... kacang dia byk..ai likeee

 Lepas dah kenyang.. kami pi jalan2 jap dlm Angsana tu... tp xde apa yg menarik pon... biasa2 je. Pastu singgah Danga Bay. Tapi masa tu nak hujan... langit gelap jer. Ada la snap sket gambar tp sumernya x brpa menjadi. Malas aku nk letak. Konon2 nak ler naik cruise kat situ... sekali hujan turun lebat gak... terus kitorang tukar plan... balik Hotel jer la... boleh g kedai duty free kat The Zon tu beli coklat.

to be cont....


- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

Cik Aann said...

nak pegi JPO tapi takde sape nak temankan..hmm sedihh..


http://akutaksunyi.blogspot.com/2013/06/kepentingan-vitamin-c.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails