Tuesday, October 27, 2009

sekitar majlis hari lahir anak gadis saya

Date : 18 October 2009 (Sunday)
Time : 3.30pm
Venue : Our Home Sweet Home

************************************************************


huwahhhh...lmbat giler aku hapdet entry nih..mklum ler last week mk terbizi sket.. x smpat... so meh kita layannnnn jer la ek....
ekceli actual birthday echa ialah 29/10/09...tp kalo ikut kalendar islam nye jatuh pada 6 syawal hari tu... so alang2 tgh mood raya n open house ni..so aku decide wat jamuan raya n celebrate skali besday echa ngan kawan2... ala wat kecik2 je... wat kecik2 tu pon aku da kelam kabut... guest da smpai tp aku dok selekeh lg ngan baju buruk aku..kekekke..

antara menu on that day...nasi ayam, spagetti, karipap, pulut + kari daging, bihun goreng, fruit tart, agar2, kek coklat (2 jenis), nugget+sosej+crab ball, dadih ngan air hijau.. kebanyakan nyer mak aku yg sponsor..aku tak suruh pon dan aku x tau pon mak aku nk msk byk2...alih2 aku tgk penuh je meja smpai x muat...oh yer..nasi ayam aku order je.. aku x larat nk msk sndiri... aku cuma wat spagetti ngan dadih n goreng nuget tu semer... tu je.. itu pon x menang tgn da..

x tau nk citer apa da...korang layan pics je la ek... (ada pics ni aku amik ehsan dr kawan2 blog yg dtg...mak pengantin bz...x smpat nk snap sana sini)


Garfield birthday cake from SR

aku amik yg flavor baru...butterscoth apa ntah nama dia..mak lupa.. sbb echa ni obses sgt ngan garfield tu psl aku order design garfield ni.. eh tq yer mimi sbb ko tolong design gambo garfield nih... cntik sgt kek ni..kalo ikut ati syg je nk potong




cake cutting..kids da start serbu cake.. da x sbr nk nyanyi besday song...tp yg besday girlnya dok ralit mkn sumi jelly tu smpai comot satu muka...grrrrr...hanginnnn



echa yg tetiba termalu2 ayam bila org dok kerumun dia.. tiba2 gigit jari dok keras je kt situ.. sib baik dia x meraung... anak aku ni sensitip sket.. tgk la emily yg da x sbr nk blow candle...abis tggu echa x blow2 gak... kekeke


adoihhh jenuh pujuk dia...echa terkesima agknya tgk org dok kerumun dia...


hepi besday 2u...lalala...hepi besday 2u..lalala..hepi besday 2 alysya...hepi besday 2u...lalalala


da ok sket... tp still x terblow2 candles tu ... aihhh pelih tul haku ngan anak haku nih.. kalo x tu kt umah kenmain lg ko dok menyanyi hepi besday 2u..tertiup sana..tertiup sini... ni persal ko x tiupppp...woiiii ni abah ko saja la dengki ni nk sabotaj...saja je x bg nmpak muka aku..aii pon besday girl jugak tau...jgn wat2 lupa2 yer...





siler abaikan minah baju fink tu yer....serabai tul aku...




antara tetamu yg hadir



echa d besday girl


mak2 budak plak nk interframe
sue-maryam-hirda-mimi-lieya-haku



ramai sgt photog. masa nih...jap teleng sana...jap teleng sini...mana satu aku nk pndang aku pon x tau... blasah jer la...

malam org sebok nk brkemas...dia plak sebok nk bergambar ngan present2 dia sumer... tima kasih pd yg sudi bg present kt echa...echa suker sumer present dia... termasuk mak pak dia yg sebok skali nk main... siap berebut ngan cooi nk wat puzzle..ntahapahapantah..



goodies pack

isinyer...

tq pada sumer yg sudi hadir bash echa this year n tq juga atas present yg diberi dan x lupa jugak ngan duit raya yg korang bg kt echa... murah rezki echa dan semoga murah jgk rezki korang lg pasni... dn x lupa gak credit to mimi sbb aku cilok some pics kt blog ko...tq yerrrrr....




3 comments:

Unknown said...

akhir update jugak setelah lama aku menunggu..

aku masih terkenang2 kek butterscoth yang lazat tu .. meleleh2 dia punya cream kat tepi tu, sedap.. aku suka sebab banyak kacang.

food kau memang banyak, sedap jer aku, lieya dan hirda muka tak malu pi duduk sebelah meja food.. sambil borak, tangan ringan jer sumbat food dalam mulut..

Mimi~Najeeb said...

Happy Birthday Echa..cantik kek birthday dia..Echa suka Garfield ye?

Hari tu x sempat sembang lama2 @ playground KFC..salam kenal :)

Softtouch [Hanim] said...

tulah bc kat blog lieya sblum nie..sham bz rupenya...cntiklah cake tu..kita boleh design sendiri yer..xtau plak...boleh cilok idea nk design2 nie..sbb besday danish nk dkt dah...cutenya echa malu2..yerlah ramai kwn tulah dia malu....

mmg bnyak sham menu..berjenis2..murah rezeki kamu sefamily...sklai lg hepy besday echa...muah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails