Tuesday, October 20, 2009

TQ...TQ..

wah...byknya entry nk kena buat ni...k...aku wat entry ikut turutan la yer...kang ada plak yg termiss... so yg dahulu...didahulukan...
mula2 aku nk ucap tq pada yg sudi wish aku (sama ada di FB atau di blog) smpena besday aku yg ke 23 ari tu...eh silappp..yg ke 33 yer...mak aiii tua dah ni...tp mak pasan masih muda belia lg nih...
so layan la pic gedik yg diambil masa kitorang berdua2an laki bini (echa tggal umah uwan) celebrate besday aku...
on d way dlm keta...brjalan sakan kitorang...dari umah ke m.valley..dari m.valley ke KLCC...dari KLCC ke Wangsa Walk...perghhh mmg sakan...

cooi ngan murah hatinya belanja aku mkn kt TGIF... ni pes time kitorang mkn kt sini...sian kann



gambar gedik laki bini....( x igt anak kt umah ke woi!!!!)



lg gambo gedik...sebenarnya masa ni aku da giler lapar kot.. lmbt sgt plak nk menunggu foodnya... so smentara menunggu tu yg dok snap sana sini tu



besday girl yg cute miut....hahahahaha...larikkssss


ni appetizernya....yg ni smpai dulu...terus je cekau cpt2...licin aku kejekan...lapo giler tu...pic food lain mak x smpat nk snap sbb da lapa sgt xde masa nk amik2 gambo... lg pon mak segan ler...hahahha




3 comments:

Hirda Ibrahim said...

fave hardy tu fried mac & cheese....
eh ok apa nk pose lomantik2... bila lagi kan? hehehe

Linda Latip said...

wahhh fav aku jgk tu hirda hahaha..happy belated sham! lama tk menjenguk blog kenkwn..pg ni bru gagah jugak buke smua org nye blog.. korg mmg romantik..ehe ingt ag msa sempak kat ikea, smpi aku pn ko tk pasan tgh bersggh² kepit en cooi hahahaha

Softtouch [Hanim] said...

romantiknya.....sesekali tggal anak xpelah...mcm tulah dpt merapatkan hubungan somi isteri....
pjg kaki yer echa takde...he he he

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails