Monday, June 06, 2011

Complete sudahh...

setelah hampir dua bulan mnjadi pengunjung setia mekdi pada setiap minggu, saya kini ceria kerana telah lengkap collection Coca-Cola Glass Can saya.. Suker bangattt dowh.


Coca-Cola Can Glass
Pink-Lime-Green
Charcoal-Purple-Blue

puas hati, sgt puas hati. wpon rabak gak ler duit nk mkn mekdi tetiap minggu set large ngan aiskem skali kan, tapi demi Can Glass ni, aku relaaaa... Aku mmg suka kumpul bnda2 mcm ni. Dulu nyer glass pon aku ada kumpul gak, tp x full set la. This time mmg full set aku kumpul. Pasni stop kejap mkn mekdi. Tak lalu dahhhh.



3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

sy ada gelas yg pink dan biru jer..wa..gigih sham mengumpul yer...

ZanaNordin said...

gigih ko mengumpul yerk sham
aku glass yg baru nie tak satu pun aku beli ko....
lagipun lama dah aku tak masuk mana2 restoran fast food...

fuh! pelik di situ kan..urm

Hirda Ibrahim said...

aku pun ada!! yg aku bl dgn korang kat alamanda tu je la..
kih kih kih.. cukup le satu buat syarat kannnn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails