Friday, March 30, 2012

Serai @ Empire Gallery

ni citer panas nih..hahaha.. lunch tadi pi makan kat Serai @ Empire ngan kazen aku. Teringin nak makan spaghetti carbonara ngan pavlova itu. Hari tu dah try pavlova ngan Hirda, mmg sedap n puas hati. So hari ni mengidam nk makan lg. Hahaha.

mujur time smpai org lom ramai lg


cantik plak bunga ni...rasa nak bwk balik letak kt ofis..hahaha


mine...spaghetti carbonara RM21.50
Sedap...tapi..creamy n cheesy yg teramatsss.. x smpai separuh kot aku makan dah muak giler. Rasa nk trkeluar pon ada.


Intan's..Lean Beaf Burger...x sure apa nama dia..pnjang sangat..RM25
yg ni pon sedap juge. Tp nk compare ngan harga...hmmmm lu pikir la sndiri. Tp dah tempat mcm ni kan...confirm le mahai.


Dessert...Pavlova RM14.80
yg ni idaman kalbu. Sedap..manis pon boleh la..


Walnut Torte RM14.80
pon sedap juga...tp kureng suka. Intan suka sgt yg ni.


Owhhh aku yg sgt berbunga2 gebu. Segala2 nya gebu..hahaha


Eh intan, pasni kita pi serai makan dessert je la kot kan. Meals dia x berapa mencengkam jiwa sgt kan. Tp dessert adalah terbaik. Pasni kita kasi try Tiramisu ngan yg satu lg tu. Nmpak tempting je kannn.

 

4 comments:

Hirda Ibrahim said...

a ahh dia creamy gila... aku habis 3/4 je. pastu aku pass kat adik aku mkn.
kiranya aku kuat mkn fr ko la. ko mkn 1/2 je.
hehehe.oh pavlova tuuu..tiap2 minggu mkn mau aku sengkek + kencing manis.
eh yg lagi satu tu sedap ek? yg tu aa yg kita nk try kan?

eh lupa pulak. bukan 27hb aku cuti kan??? muhahahah.. so meh le kita pi mkn lg nakkkkk???

Softtouch [Hanim] said...

nnti nk try pavlova tu..xpernah mkn lg pavlova..

cntiklah tudung awk..bunga2 tu comel

onniesham said...

Hirda : giler muak ko..rasa nk trkeluar dah. sebulan skali leh la pi wei. kalo selalu mau bangkrap + penyakit.

Hanim : cpt pi try..kat serai tau..sbb situ konpem sedap.

mamyharraz said...

sy pun baru lunch kt serai nih..setuju dgn sham.sini desert je yg best..compare mknan sini mmg mahai lah cam tak sesuai je.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails