Monday, December 10, 2012

Baskin Robbins Finale ~ Flavor Election

Sangat teruja bila dpt jemputan Fr Nuffnang utk event ni. Ekceli kena share event ni kt FB dan dri situ sramai 75 org akan dipilih and x sangka akhirnya terpilih. Every winner boleh bwk sorang kawan. Details event as follows :

Date: 23rd November 2012 (Friday)
Time: 8:00pm
Venue: The Square, Publika

Dan yg paling bestnya, Hirda pon menang gak... yeayyy ada kawannn. So masing2 bwk hubby memasing. Janji ngan Hirda jmpa kat Publika jer terus.





Tgh queue utk registration and dpt tshirt. Tshirt tu kena pkai spnjang event utk daptkan free flow ice cream. Coz event ni dia open gak to public and dorang pon boleh mkn ice cream ni secara percuma. Tapi public kena register and dpt 1 kupon and boleh mkn 1 scoop saja.

Ada 5 flavor ice cream BR yg dipertandingkan dan finale nya ialah :
Candidate 1 - Hanis Zalikha (inibelogsaya.blogspot.com) ~ World Class Chocolate
Candidate 2 - Joyce Wong (kinkybluefairy.net) ~ Jamoca@ Almond Fudge
Candidate 3 - KY Speaks (kyspeaks.com) ~ Very Berry Strawberry
Candidate 4 - Sixthseal (sixthseal.com) ~ Cookies n' Cream
Candidate 5 - Vivy Yusof (proudduck.com) ~ Pralines n' Cream


Cilok pic Hirda..hahaha. Aku serba salah nk vote Hanis or Vivy.. tp akhirnya aku vote for Hanis Zalikha.


Gi tukar baju.. sempat lg snap2.. ala bkn aku sorang je snap2.. org lain pon sama.. blogger la katakan.... *bluekkkk kt diri sendiri


- Blakang tshirt -
Masa Hirda register, dia dpt tshirt warna hitam. Time aku plak dpt warna pink. Takleh pilih2 kaler... so kitorang tukar tshirt bg laki pkai kaler hitam..and weolls pakai pink.. baru la suwittttt gituss...*phuiiii





Mabuk tgok ice cream byk mcm ni. Dalam hati bajet, mcm leh mkn lebih 10 cup ni.. ice cream jer kottt


terliurrrr tgok,pic ni... now nangis nk beli sendiri..x sanggup tgok harga...hahaha



Cilok lagi pic Hirda..hahaha



Baru nak lepak2 mkn aiskem kt sini, teriba hujan turun pulak.. brlari sumer cri tmpat kat area stage sbb ada rooftop.



Pompuan 2 org ni dah x larat nk brdiri.. meh ler kita bersila kata Hirda.



Tnggu finale tak keluar2... sumbat lg perut ngan aiskem



Akhirnya.. 5 finale pon kluar on stage... tp sayang.. Hanis Zalikha x dpt dtg.. huhuhu.. kecewa ai.. bru brangan nak snap pic ngan Hanis yg jelita itu. Ada macam2 xtxt lepas tu.. ada games lawan mkn ice cream. Mula2 team finalist ni kena lawan dulu dan team Hanis yg menang. Pastu bru plk open tu blogger n public sapa nk lawan mkn aiskem. Aku n Hirda x join pon... baik aku dok lepak2 sambil enjoy mkn aiskem... dasarrrrrrr. Owhhh pemenang dpt voucher BR rasanya.. untung ler


Andd... keputusannya... Vivy Yusoff menang ngan flavornya Pralines n' Cream. Tapi mmg sdp pon flavor tu... aku suka sgtttt. 3 scoop pralines aku mkn rasanya.

Dah tau result.. apa lagi?? moh kita blah!! Perut pon dah sendat ngan aiskem.. tekak rasa perit coz mkn manis2. Tapi tetap nafsu naga nak melantak kat Murni SS2... hahaha..... dasarrrrrr

2 comments:

lieyalatif said...

dasatttttttttttttttttt...heaven korang melantak sekerim br yeak...br okey!!!! kalo aku pun aku bantai betul2....heheheeheh

eh poms, aku suke flavor vivy wakil tu jugak...selalu beli yg tu ar kalo pi br..sedap kooo....

ape2pun mak jeles tgk tshirt korang...super duper cute hokey!!!!

Hirda Ibrahim said...

oh suitnyaaaaaa....
LOL...
aku tetap setia dgn mocha almond tuh..
oh dap2nyaaaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails