Friday, November 08, 2013

Majalah EH! dan Anna Sui

Aku ni jenis jarang beli majalah hiburan ni.. bkn kata jarang... tp x penah beli kot. Aku suka baca free je kat kedai gunting yg aku salu gunting rambut aku kt kampung tu. Walaupun kedai dia biasa jer... tp aku suka pegi kedai tu...menepati kriteria dan majalah utk bacaan dia sumer yg latest2 jer... ai like. 

Tapi aku sgt suka beli majalah fashion. Wahhh... statement cannot go ni... gaya macamkan ko stylo mylo kan baca majalah fashion. Rasanya penah share pasal ni gak dulu. Well.. aku suka baca n tgok gambar jer sbb nk tau perkembangan terkini. Byk info pasal fashion baju, perfume, style rambut, kasut, accessories n macam2 lagi lah. Yang aku mmg beli tiap2 bulan.. IN TREND. Kadang2 kalo bosan aku beli gak majalah EH!. Hari tu masa awal bulan aku cari IN TREND xde pulak.. lom kuar lg kot. Ternampak ada EH! je.. so beli jer lah...cuti2 boring xtau nk wat apa...leh la layan..

 Sekali tgok... fuyohhhh... dpt sample perfume Anna Sui free tu.. wahh best2. Tanpa berlengah terus grab jer.


 Ni perfume terbaru dari Anna Sui. Tu yg dia promote bg free sample. Warna purple dan butterfly mmg xboleh dipisahkan dari Anna Sui.. kira trademark dia la ni.


Best giler kan...beli majalah pastu dpt sample perfume free. Leh la try bau dulu kan.. serasi or sesuai ke tak ngan bau badan kita sebelum beli perfume dia. Aku pon lom try lg.. bru cium sket2 jer kt botol sample tu...mmg wangiiii. Sapa nak kan sample free ni boleh lah beli majalah EH! tu. Selain dapat baca dan tahu pasal prkembangan fashion..dpt plak free sample lg... berbaloi2. Oppss.. ini iklan tak berbayar yer. Saja share ngan korang jer. Ok bye.


 



1 comment:

lieyalatif said...

uik dah dpt free perfume...dulu selalu selit sample syampoo jek tak pun krim muke ....ini mcm kene beli ni babe ekekekeekek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails