Thursday, May 07, 2009

Jawab Tag - Why? why? why?

i've been tagged by hirda... tq laling.. aku mmg suker sgt jwb2 tag nih.. haah mmg suker sgt la kan... tu pasal aku ni la yg paling lembs.. skali bila tang jwb tag..


1. if you can be an animal, what will u be? Why?
ish...boley ker nk magic2 tiba2 nk tukar jadik menatang plak.. igt putera katak ker..eh puteri katak ker...err..kalo boleh aku xmo la jd menatang...aku brsyukur sgt jadi manusia ni ha.. tp kalo nk kena jwb gak...hmm..rasanya aku nk jd naga kot...hahahha...leh sembur api kt sapa2 jer yg aku x suker..boley???


2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
ishh...aku mmg salu berangan kalo aku rompak bank...hahahha.. kalo ler rompak bank tu x salah n x berdosa..da lama aku rompak..pas2 aku enjoy sakan ler ngan duit2 tu sumer... di smping itu..aku x luper jugak pd fakir miskin... aku sedekah ler kt dorang...biar dorang pon merasa gak...konon2 cam robinhood tu la...


3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
aku nk g kt sumer pulau2 yg cntik kt dunia ini... leh tgk minah n mamat hensem seksi x pakai baju...warhgkhakha..


5. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
persal leh bunuh sorang jer...up sket boley? 15 org ke..28 org ke... hish..jgn ler igt aku ni kejam sgt... aku nk bunuh org jahat jer la...tu perogol brsiri tu..pas2peragut yg buat org x brsalah mati tu...sedey tau baca kt paper.. kebanyakan mangsa tu pompuan lak tu... mmg sialan sume peragut2 tu..mereka semua tu mmg patut dibunuh...hidup pon nyusahkan org jer.. pas2 org yg aku mmg akan rasa nk tembak jer bg mati ialah org yg bwk keta mcm bodow... mcm cilake jer... heiiiiii...geramnya...kalo lah boleh tembak...aku tembak jer bg mampos... huh...teremo plak disini


6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
100 yrs la kot...alamak..dosa byk...kalo 24 hours jer mana smpat nk tobat...cheh..yer la tu..tu kalo idup lbh 100 yrs tu...menambah dosa lg ada la..da tua bangka pon x sdr diri lg gamaknya..


7. If you can date celebrities, who is that person? why?
of coz la Keanu Reeves...cinta mati aku tu...aku giler bangang kt mamat ni tau... suker sgt kt dia...angau kt dia.. huhuhu....

uuhuh...cair aku nengok... hensem jer wpon serabai camni... macho jer kan... eiii aku cium kang..


8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?

Alysya Damia....itu ler nyawa aku...kalo xde echa...x guna aku idup seribu tahun ponnnn...eh itu kira 'thing' ker....ooo..kalo benda...kalo benda of coz ler mak nk duit....ada duit..sumer leh dpt..tul x... kasih syg pon leh dibeli gak skang nih...apa nk heran..



9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? why?

- erna- nurul- lieya- linda latip- aimi- emy- as

eh..suker aku la nk tag sapa...n suka korang ler nk wat ker x....bes kan aku????hahahah

9 comments:

Hirda Ibrahim said...

uihhh tamak haloba punya pompuan!!
siap nk sampai duaplohlapan org ko nk bunuh...heheeheh

ko suka keabu reeves rupanya..aku suka dia time citer speed je..fuhh cairrr....

Hirda Ibrahim said...

ps: typo le pulakkk
tgn aku ni senget ke?? asyik type silap je.
bukan "keabu". bunyik cam KELABU le pulak. tapi KEANU..sorry yg abang...
hahahha abangggg nihhhh.....

Anonymous said...

hmm slamber jer erk.. tuh arr.. aku ni dpt tag x terjawab... hmmm InsyaAllah... wei.. aku pun suka keanu reeves tuh... tul ckp hirda... bila dia belakon citer speed tuh... aku cam org giler jatuh cinta kat dia...

Ciklinn said...

huargh huargh huargh..... ganassss ko yer nak buat pembunuhan beramai2...

RealShooter said...

wahhhhhhhhhhhh sama la kiter aku pun minat sama mamat keanu nihhhhh . Nanti nko try carik citer the lake house ...best giler dow n dia sangat la handsome n sangat bikin hati pompuan cairrrrrrrr ....tgk cakap pasal dia dah bikin aku berangan . 1 lagi enrique iglasias wow seksi mauttttttt

Su Hana said...

hahaha amboi..berani ke nak bunuh reramai tu...

Su Hana said...

hahaha amboi..berani ke nak bunuh reramai tu...

attyfir said...

kty nak sertai sham..utk pembunuhan beramai2 ituh..

Puan Iza said...

iskh1 bahaya ni nak bunuh2 org nie hehehehe...sorang tak cukup ek sham?...hahahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails