Tuesday, May 19, 2009

Rindunyer...

smlm blk keje smpai umah dlm 7++pm gitu... cooi ada bwk kek dari opis dia.. so layan echa mkn kek kjp smbil aku belasah mkn nasik.. pas2 nk mndi n supaya echa x mengaco n mekak2 spt biasa aku pasang la cd upin & ipin tu... echa mmg tiap2 hari puluh2 kali nk tgk citer ni yer.. aku smpai nk muntah darah n da siap hapal sumer skrip citer tu...

pas aku mandi n solat segala.. dlm kul 8pm cam tu... aku cam pelik jer persal senyap semacam jer.. kalo x mulut dia pon kecoh dok ajuk upin ipin tu brcakap.. skali aku jengah... echa da trtido... huiii... aku punyer la trkejut sbb baru pukul 8++ pm.. biasa echa tido dlm kul 11++pm.. punya la aku suker sbb dia tido awal... so aku dgn tenang n aman damainya aku wat keje umah.. basuh baju, basuh pnggan, lipat kain, smpan baju dlm lemari... pergh lega rasa...umah pon kemas x brsepah... keje pon cpt je siap..mklum ler xde gangguan dr minah mengades tu...

so pas da siap keje umah segala.. dpt la aku dgn tenangnya dok ngangkang...eh silap aku sopan okeh... aku pon baring ler dpn tv (echa tgh tido sebelah aku...) smbil layan citer peberet aku stiap hari senin ..NCIS ngan Prison Break kt chanel 8tv tu... heheheh... salu tu.. bila iklan jer.. aku pon dok la trkejar.. mana nk tgk kain..mana nk bsh pnggan.. mana nk siap baju echa... sumer tggu iklan.. x tenang jiwa raga aku.. tp mlm td dpt layan tv smbil baring senang lenang lagi...
tapi mlm td... biler time iklan jer... aku rasa rindu.. rasa sayu plak ati aku bila jeling kt sebelah aku.. tgk echa tgh tido ngan muka yg suci lagi tulus mulus tu... huwahhhhh... aku terus jer cium2 dia... mcm da doploh thn x jmpa... rindu sgt..pdhal baru brp jam jer dia tido.. pas2 dpn mata lak tu.. hishhh cemana la kalo aku kena g kursus jauh2 nih.. x sggup plak rasanya nk brjauhan ngan echa... tu la kan... bila anak xmo tido n kaco2 kita wat keje umah.. kita dok marah2 dia.. tp ni bila echa tido awal.. aku plak yg rindu dendam sbb x dpt gadoh2 ngan dia.. xdpt borak2 ngan dia cam salu... apa la aku nih kan...
hehhh... aku pon x tau apa motip aku citer pasal menda nih... hahhaha...sesekali mak layan feeling... korang pon layan jer la ek..

8 comments:

Ciklinn said...

hahahhahha rindu nak gaduh yerk..

bukan ko jerk..aku lak aliff demam harinie..... aku lak yg rasa sunyi selalu duk marah2 dier...huhuhuhuhu siap duk sebelah dia jerk tanya dia nak apa.....

skrg prison break epiosd bape kat tv8 tu? aku dah tgok habis dah season 4 tu... huhuhuhu sedihh wooo finall tu... tapi takpe ko terus tgokk yerkk utk tau penghujungnya

eMMa@iKKa said...

hahahahahaha...kau mcm aku lah Sham!!! Selagi anak tak tido...kita akan memekak mcm tarzan kat rumah tu bergaduh mulut dgn dia..bila lah nak tido.. jgn buat itu..jgn buat ini...hehehehe..bila dah tido..rasa cam ada jer kurang kan..;)Hakikatnya terima lah seadanya!!!

Butik Remaja & Wanita said...

Hehehehe rindu ye???klau tak asyik marah-marah sayang kat echa hehehehe,,,,biasalah bak kata mama nurul naluri seorang ibukan...walaupun nurul belum ada rezeki untuk menjadi ibu tapi teringinnya tetap ada... ",)

Butik Remaja & Wanita said...

Hehehehe rindu ye???klau tak asyik marah-marah sayang kat echa hehehehe,,,,biasalah bak kata mama nurul naluri seorang ibukan...walaupun nurul belum ada rezeki untuk menjadi ibu tapi teringinnya tetap ada... ",)

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

betul arr sham
time dia ada ngaco kita...rasa cam isshhh budak nie...
tp bila dia xde kacau2 kita...kita rindu kan...
nak2 nengok muka suci murni dia tengah tido ko...
aku...bila batrice tido jer lah aku dpt peluk cium dia...kalu jaga...ikut mood dia ler nak dpt cium...hu hu hu

anak2 nie walau mcm mana nakal or degil pn sham...tetap penawar hati kita kan...

re : aku baru jer masuk gomen ko...baru 2 tahun....bulan 1 hari tu baru confirm...tu yg baru terhegeh2 nak amik PTK....senang tak sham....aku nerves nie...

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh .....same cam aku, budak 2 tu selalu tido dlm kul 10, kalo tetibe tido awal, aku ape lagi kelam kabut lipat kain....kalo dieorg ade, sah2 aku kene lipat 2-3 kali 1 baju tu.....hu hu hu

sham , aku pun cam ko, suke tgk budak tdo....aku rase tenang.....tapi aku gatal gaknak kaco cam ko....dan2 tu jugak aku kiss2 heheheehehehe....

mrs khairul said...

sham aku adalah antara org yg seperti itu..time iklan lah terkejar2 p buat keje..pastu siap ble pesan kat hasben kalo dah start panggil tau..pastu dia ble dengki tukar channel lain..hangin aku..

weh sama lah..aku kan kalo kanda tak tido mulut ni laju jek bebel kat dia yg suka buat sepah sana sini..kdg2 tgn ni naik gak kat punggung dia..tapi xdelah pukul kuat..ala2 buat syarat konon marah lah..pastu bila dia tido mengada2 la plak nak bersayu2 hati tgk dia tido..hahahhaha..ntah pape kan kita ni..

Unknown said...

betul sham, kita ni kan bila anak tak tido mula membebel2 tapi bila dah tido rasa lain plak.. pastu aku pun sama cam kau, time iklan jer, macm lipas kudung nak buat tu la nak buat ni la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails