Thursday, April 22, 2010

nak gelak ker?? nk kesiannn..??

korang tgk x mentor 2 minggu lepas... yg mentor ziana zain nyer ujibakat tu.. korang pasan x dia nih... adoiii ni kang ada la.. nyah2 kt luar sana yg terbako ngan aku ni kang.. ada plak yg rogol aku kang..huahaha... mak mintak mahap dulu ye nyah.. bkn nk kutuk korang.. tp ntah la.. aku x nafikan ramai maknyah2 kt luar sana yg cantik, sexy n meletops pas2 berjaya ngan karier masing.. wpon ramai yg mengeji tp ramai gak yg suka ngan character dorang nih.. ehhh aku pon ada kwn dlm kategori nih tau... tp yg dia nih kan.. aku x tau la nk ckp apa.. masa kuar jer muka kt tv tu.. aku gelak cam nk mampos .. sabar jer la tgk dia nyer mekap ngan dressing ko.. lipstik tu da trlebih2 dr bibir da smpai ke idung dah.. pastu dia nyer eye shadow tuh..mak aii.. penuh selepong kt mata tu.. kaler biru okeh match ngan baju.. ahkak.. naper jd cam tu kak... malu tau kuar tv satu mesia nih tgk ahkak tau..



tp kan bila dorang interview dia.. aku cam sian plak kt dia.. wpon dia tau org mengata dia.. tp dia elok jer.. xde pon nk maki hamun..nk marah2 kt wartawan tu.. elok jer dia brcakap.. dia ni minat giler ngan ziana zain.. snggup datang sbb nk jmpa ZZ live in person gitu.. siap bwk hadiah lg utk ZZ.. respek gak ar kt dia sbb dia berani.. apa2 pon terpulang la pd pendapat masing2.. ada yg suka.. ada yg benci.. ada yg puji.. ada yg mencaci.. apa pon semoga ahkak brjaya dlm hidup ini k...


dpt gak dia jmpa n salam ngan zz.. korang ader???


11 comments:

Jasfyra said...

aku pun xtau nk ckp apa..hahahaa
aku 1st time tgk dia ni masa audition AF yg ke bape tah..xingat..la ni dia masuk mentor plak eh..mmg bersemangat waja betol ar dia tu..

tp aku xlarat ar nk gelak guling2 tgk mentor aritu.yg sengau ada,feeling lebih ada..hahahaa

Su Hana said...

aku x bleh tahan gelak la wei.. hek hek hek...

iye iye aku setuju ngan ko...kurang2 dpt gak dia salam ZZ.. berani tol ahkak ni...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

betul ar sham
aku time tu tengok dia...alahai, nak gelak kesian, tp kalau tak gelak aku yg merana nak menahannyer....

tp ZZ bagi dia nyanyi kan....coz' kesian kat dia datang jauh2 semata nak jumpa ZZ....bagus ZZ tu..

aku rasa dia nie ada mental sikit kot sham...kalau OK takkan ler sampai camtu sekali....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

aku tengok gambar atas tu pun dah gelak2 kau.. tp bila kau kata macam tu, terus jadi kesian.. kekadang bukan dia nak jadi gitukan, dah keadaan yang memaksa.. eh betul ke ayat aku gitu ni..

Cik Nurul Pinky said...

adoii sakit perut bila mula2 buka blog akak tapi lepas tu rasa menyesal lak..kesian dia huhu

☆ lieya latif ☆ said...

eh die ni aku kenal sham..sebab mase uji bakat AF pun die datang kat 2 negeri tak silap aku...ngan baju yg same ngan cekak bunge yg same wakaakakak

sian die kan....

attyfir said...

memang kelakar...tp tu lah .dpt gak dia jumpa ziana..kita langsung..

Mimi said...

aku x tgk ujibakat ni, sedap ke sora dia? tapi nengok gambarnya cam kesian....tp cam ko ckp la..apa2 pun, dapat gak dia jumpa ZZ idola dia kannn..

Mimi said...

aku x tgk ujibakat ni, sedap ke sora dia? tapi nengok gambarnya cam kesian....tp cam ko ckp la..apa2 pun, dapat gak dia jumpa ZZ idola dia kannn..

Hirda Ibrahim said...

aku 1st time tgk dia dlm ujibakat AF. tapi tu la, aku more to kesian coz dia minat gila dgn ZZ. altho dia tau sore dia langsung x ok, tapi dia selamba je kan?
sometimes salute dgn nyah camni coz derang gila selamba.

aku pun x mo kata lebih2 coz aku ada 2-3 kwn mak nyah. & derang sgt ok ko. actually best kawan dgn derang.

Anonymous said...

Bila tengok gambar tu mula2 macam nak gelak..tapi lama2 kesian pun ada..semoga dia bahagia kan sham..tapi betul la ko kata sham at least dia dapat jumpe ziana zain wahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails