Wednesday, September 08, 2010

Selamat Hari Raya....

wahhh semakin meronta2 dah x sabar sumer nk beraya kan.. yg dah start cuti hari ni mesti hepi x sbr nk balik kg. Mebi ada yg dah smpai kg. pon kan. Pada yg nk balik kg jap lg, petang kang or malam kang or bila2 la ..hati2 memandu yer. Aku jugak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya dan memohon berbanyak maaf andai kata selama aku berblogging, ada kata-kata or ayat-ayat aku yg buat korang kecik ati, yg buat korang rasa nyampah, meluat or apa-apa la. Saya hanya insan biasa yg tidak lepas dari melalukan kesilapan. Maafkanlah saya yer... wahhh tetiba lak rasa emo sbb trkontang kanting je berapa kerat kat ofis nih. Tapi bos aku pon keje lg ari ni. Tapi dia dah bg greenlite kalo aku nk blk awal hari nih. Yahuuuuu tima kasih bebanyak bossss. Mmg boss la boss yg terbaekkkkk sekali..hehehe


3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

selamat hari raya sham..maaf zahir batin..semoga bergembira di hari raya

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam aidilfitri
maaf zahir batin sham and co

Anonymous said...

I have found out this great forum by search engines.It is just one of the forums I have discovered trust to be here for a really long time

By the way I have a very good web-site about [url=http://newmoviereleasesdvd.info/]Watch Movies Online Free[/url] and suggest to evrybody to browse it.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails