Wednesday, August 14, 2013

Sepasang Kurung Biru

sure korang biasa dgr lagu raya tajuk sepasang kurung biru ni kan. Nama penyanyi dia kalo x silap aku.. Khairil Johari Johar. Suara ala2 Nassier Wahab pon yer gak. Ni perhal tetiba citer psl lagu raya nih??? Motip??? Hahaha.. sebenarnya saja gedik nk tnjuk tema raya kitorang tahun ni BIRU.
Ko mampu amik pic raya ngan anak buat muka mencuka macam ni?? Ni la perangai dia tiap2 tahun. Taknak bergambar..kdg2 siap nangis2 merempan2 lagi. Mujur ler mood raya... kalo x mmg aku cilikan ajer.


Dahh... syuhh syuhh.. ko xnak brgambar sudah... biar mak n apak ko jer yg brgambar.


Feeling2 gitu...


Ni dah petang raya kat umah mak aku... lps dah ugut sikit... bru dia mcm ok nk brgambar.


Baju kebaya Alysya tu last minute bru siap kain dia. Coz bju kebaya tu aku beli bju jer masa aku g Melaka last year. Ekceli aku dh tempah kurung cotton polkadot jer utk pkai pagi raya, coz selesa sket. Tapi sbb kononnya nk brgambar sakan di raya pertama... nk la nmpak special sket bju dia. Tu pon dah complaint x sabar nk tukar baju... haihhhh la... Sib baik aku cerdik... saja aku tinggalkan bju kurung cotton tu kat umah... Malam bru amik... hahaha.

Ni jer dulu... nnti aku up lg pix raya... tp byk yg snap kat umah aku jer... this year xde pix reramai coz this year buat prtama kalinya aku di pagi raya di rumah mertuaku. Cooi g joint baraan kat kg dia... kul 12 thari bru balik. Terus g raya umah mak sedara dia kat Ulu Yam... lps Zohor terus zasss balik selayang. Malam plak...zassss balik Kg Rasa Tambahan semula. Dekat jer ko... 30 minit udah sampei. Nak berulang hari2 pon xde hal.

Ok lah.. saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin. Terima kasih.



- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

Anonymous said...

Salam Aidilfitri...saya nmpk akak kt kedai makan ligamas tu...tp segan plak nk tegur...segan ngan husband akak

Hirda Ibrahim said...

cantik tema korang this yr.....

oh echaaaa... besar nanti ko tunjuk balik pix ni sure nyesal x susah ni.
pix raya muka mencuka...

Softtouch [Hanim] said...

kita samalah sham tema biru....cntiknya echa pakai kebaya nyonya....sama ngan dicha ssh nk amik pix raya dia....

Unknown said...

pheewittt
biruuuuunyerr
btw..1st sekali aku nak comment..choi ngan ko nampak dah kurus sikit lerr.esp choii

sama ler peel echa ko ngan echa aku....
sakit jiwa now kalau nak bergambar ngan dia...siap complaint kata aku nie asyik nak amik gambar jerr...tu sepesen ler tu ngan papa dia...sentap mak tau kekadang...
pyh tul nak ambil gambar ngan dia...sudahnya...aryan jer lah jadi peneman.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails