Monday, February 02, 2015

Krabi 2014 ~ Deevana Plaza Hotel (Mercure Krabi Deevana)

Sebab kitorang g Krabi ni nk celebrate anniversary... tu aku teringin nk dok hotel yang best sket. Aku dah gugel.. so dah target nk stay antara Deevana Plaza or Ananta Burin. Depend pada harga bilik masa tu lah. Mula2 mcm tinggal harapan je nk stay kat Deevana ni sbb bila check kat Agoda n Booking.com date yang aku pergi tu harga mahal kebabom. Yang kat Ananta pulak dah full. Tapi Alhamdulillah... few days before pegi.. Agoda turun harga plk. Merasalah stay kt sini 2 malam. Aku dapat RM500++  untuk Premier Room for 3D2N with breakfast. 





 Masa booking aku mmg request nak honeymoon deco.


Alolo tomeinya dua anak gajah ni. Macam tau2 je yg nk stay sini cam gajah kan... dia bagi deco towel gajah yer. Ingat ko dpt la deco swan ke.


Ada blind kat cermin tu. Tak kuasa aku nak mandi cermin telangah je mcm tu. Kot yer pon honeymoon pon kan.


Puas hati ngan condition bilik.. rasa berbaloi sgt dgn harga yang dibayar. Dah la dpt harga promo.



Hadoiii...lawak plk tengok fruits yang dia bagi. Macamkan xde buah lain plk yer. Simbolik sgt la tu.


 Ada bath robes
 
 




 Seronok mandi sbb air dia laju..cpt sket siap
 
 



 Untuk tabur dalam bath tub... amboiiiiii
 
 
Ada free shuttle kalo korang nk keluar makan ke sng xyah naik tuk2. Tapi aku x naik pon. Kitorang jalan kaki je sbb sng nk singgah2.
 
 
 Hotel ni ada 5 block kot.. so pool dia panjang.. bersambung2


Kalau byk duit boleh amik bilik bawah ni.. jenis pool access. Hari tu masa book, agoda offer tambah RM50/ nite kalau nk bilik jenis ni. Tapi sbb kitorang pegi berdua je mls la nk amik. Kalau bwk Alysya ok lah... sng dia nk berendam dlm pool tu... kitorang tgok dari atas katil je.
 
 
 



Address :
Deevana Plaza Krabi Aonang
186, Moo 3,
Aonang Soi 8,
Aonang, Krabi, Thailand.
Tel : +6675639999
 
 
 


1 comment:

lovEly huSna said...

jalan nak ke pantai jauh tak? kedai2 makanan halal dekat tak dengan hotel?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails