Thursday, June 03, 2010

nenek vogue???? kuakakaka...

sana sini dok tgk org buat bnda nih.. cara2 nk tgk cemana la rupa paras kita tatkala menginjak ke usia 50-an...

kuakakaka.. xleh blah ni pilih gmbar yg nk di'tua'kan... wpon mebi dah jd nenek masa nih... tettappp nk kelihatan vogue okkk.. x tahan ko siap pakai shades tuuuu... kellassss nenek kooo.. sapa nk try kt sini eh..


8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

fuh......................vouge de vas la pompuan!!!!

aku dah cube gak....lawak oiiii heheheeh

Filla ~ Kasih Aleeya said...

nenek paling vogue aku penah jumpa!!!! hahaha

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

kalau aku tua, tak nak la dipanggil nenek. heheheh nak panggil nanny boleh? uweekkk...

tp kelas kau jadi nenek.. pakai shades lagi..

Softtouch [Hanim] said...

wah....vogue gitu sham..ni lah yg kita mau..lagi tua lagi bergaya...curlasssssttttt...

Hirda Ibrahim said...

ehhh aku nanti dh jadi nenek pun aku nk bershades ok...

ko tetap menten vogue altho dh umo 50-an..
wahhh scary la pulak bila sebut 50-an ni.

Emy Omar said...

memang betul la nenek vogue tu sham

Mimi said...

mmg vogue gitu...keless..

mella said...

wakakaka.. nk try gak arr..
sham,, kene maintain vogue sampai ke tua erk kelassss.. hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails