Monday, June 21, 2010

PD, Seremban dan Father's Day

ari sabtu baru nih (19 jun) tanpa dirancang lebih awal, kami ke PD. ni mak aku la nih, plan x bitau, alih2 ari jumaat malam tu mak aku ckp nk g PD esoknya. Aku ni kononnya ari sabtu tu nk dok umah je mengemas dan berehat. Tapi mak aku beria2 plak mengajak, siap dah brjanji2 ngan echa nk g mndi laut, abis xkn xnk pegi plak kan. Family akak aku n adik aku pon pegi jugak..


smpai sana pon dah kul 3 ptg, lambat kan.. bkn apa, pagi tu byk bnda nk kena setel. Coz pagi tu la baru la tetiba plak nk plan buat bbq bagai pas balik dr PD kt umah adik aku kt Seremban. Pagi tu jugak la sebok nk mmbeli barang, pagi tu jugak la nk menyiapkan bahan2nya..macam2 lagi la..


aku x mandi pon, budak2 ni je yg mndi... posing2 amik gambo je.. saja suka2 bwk bdk2 ni mndi laut




ada gaya baywatch tak???


payahhh okk nk amik gambo nih.. baik yg muda, baik yg tua.. payah betul nk mengedjas.. masing2 nak lari je..



ok plak laut PD kali nih, jernih sket, kalo tak tu..keruh je..


selesai mandi laut, kitorang gerak g umah adik aku kt seremban plak, nak ber-bbq plak. Wat simple2 je coz x plan awal2 kan..




udang ni paling sedapppp... manisss jeeee..


ayam ni pon dapppp.... lembuuuttttt jeeeee


ikan ni aku kureng sket


makan2 smpai lebam


White Chocolate Macadamia Cake from SR
kita celebrate father's day plak. Ohh coz ari tu Mother's day x celebrate ramai2, so kali nih kitorang celebrate skali.. kang x adil plak kannn


Mak ngan Ayah yang diraikan.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..


ni family maksu aku


alysya yg dah merajuk coz dia tengok org lain yg potong kek, jenuh aku pujuk dia... sian anak aku macam anak terbiar je aku tgk..mak ko sebok mentedarah ngan mengumpat.

Dah setel makan2 n berkemas sumer, kitorang pon balik. Aku x tido umah adik aku coz, hari ahad aku dah ada planning. Tak leh nk cancel, rugi la aku nnti. Kitorang smpai umah dlm kul 3.15am.... yer 3.15 pagi yer.. giler penat. Siap tukar driver smpai 2 kali, tp aku pon dah x larat nk bwk keta. Mata tu cam layuuuu je. Alhamdulillah selamat gak smpai umah.


7 comments:

Softtouch [Hanim] said...

bestnya jalan2 dr lautan ke darat celebrate nyer..nak2 berbbq tu..lama ooo sy xberbbq..tang ayam tu sedap, fav sy tu..he he he

alololo ciannyer echa..mrajuk yer..agaknya dia nak potong2 kek jgk tu...comel...

Anonymous said...

best sham mandi manda pastu dah penat berbbq lak ye..best2 aku kalau bab makan memang best :p

Anonymous said...

best sham mandi manda pastu dah penat berbbq lak ye..best2 aku kalau bab makan memang best :p

☆ lieya latif ☆ said...

meriah la pompuan sambutan ko...siap dari mandi2 laut, mkn2 lagi hah, berbbq lagi hah....mmg meriah...sonok dpt kumpul ramai2 cenggini......

Ciklinn said...

betull ckp lieya tuha.. meriahh wehh sambutan ko sham...BBQ tu yg tak tahan tu....

Hirda Ibrahim said...

paling vogue topi ko pompuannnnn...
dh feeling2 victoria beckham gitu.. heheheh

udang tu menusuk ke kalbu aku tgk. lapaqnyaaaa..

yer la ko, x aci kalu celebrate father's day je kan?

terus sambut 2 in 1. habis citer.

Mimi said...

senang celebrate sekali harung Father's & Mother's Day :D

dapnyerr ayamm..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails