Tuesday, September 21, 2010

si comel berbaju kurung pink cotton

ni entry mengada nama dia. takde apa yg nk distory mory sebenarnya. Tapi tetap nk tayang echa berbaju kurung cotton kaler pink di hari raya kedua. Kagum ok ngan echa raya tahun ni. Elok plak dia nk brbaju kurung. Tak macam thn2 yg lepas, nk suh pakai baju kurung mcm nk brperang je.

najihah - alysya - naufal


najihah (kazen 5thn) - alysya (4thn) - naufal (pak sedara echa (4thn)
kuakakaka  klakar ok. echa ada bapak sedara yg sebaya ngan dia. Nnti dah besar leh la ko buli pak sedara ko ni macam apak ko buli bapak dia plak.


siap ikat rambut lagi tu. tu pon jenuh pujuk. apsal la echa x suker ikat rmbut eh. rimas la aku tgk. ni nmpk gaya cam x lama jer rambut ko ni echa. harus uwan ko tarah nnti. uwan ko bkn leh tgk rmbut pnjang2 ni.




5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

ayu sggh :) sama cam maryam klu aku nak ikat rambut dia kena ugut2 pasal...haihhhh

Jasfyra said...

comel echa pakai kurung pink, siap ikat rambut n pakai wedges lg tu...pak sedara sebaya?hadoi...mmg stok kena buli la pak sedara tu echa..hahahaha

Puan Iza said...

ayu jer evha pakai baju kurung tu.....sweet...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

wah cun ko echa pakai baju cotton pink ni..sesuai ngan kulit dia..
ala simpanlah rambut echa tu sham..nanti tahun depan leh sama panjang ngan rambut ko...
hahha
sham, selamat hari raya...

☆ lieya latif ☆ said...

anak ko dah mule menonjolkan ciri ayu2 gitu sham...comel...suke aku tgk!.....dah anak dare gitu kan...jgn pas ni die mintak pakai lipstik plak...lagi ko tekejut kan heheheeheheh....

cantik wei kain ni, bile dah jadi baju mmg comel...aku ni dulu tak suke pakai cotton, tapi lepas kite beli stok cotton kat bandung tu terus aku dah suke ...senang nak gosok....pakai pun selesa jek..selama ni mentaliti aku ckp cotton ni keras n panas...rupenye tidak sama sekali! heheeheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails