Friday, May 18, 2012

Teachers Day ~ Present from Alysya

Skool Alysya buat Teacher Day Party hari ni

 lain skolah lain hari sambutannya. So maknya gigih mncari hadiah nk bg kat cikgu. Tp konon2 nk guna hasil kreativiti sendiri.


Gigih la pi mncari barang. Apa la yg mak ko nk buat ni Alysya...


apa nk panggil menatang sangkar ni? Suka aku tgok..comeiii


eh ada coklat...


ada mr bear jugaa. Setelah gigih mereka2...hasilnya???


tadaaaa.... dari depan


dari belakang..

comeiii takkk?? mr. bear carry bunga kt blakang.. nak cari kuda x jmpa pulak..kalo x leh jd keta kuda...hehehe. Bila dah siap...sndiri perasannn...eh comeiinyaaaa.. hahaha..meluat apak ko dgr Alysya


card pon wat sndiri je..


dah siap masuk paperbag. Dah ready nk bg kat teacher. Hari tu tnya Alysya, berapa org cikgu yg ajar? Dia kata ada dua.. Teacher Zila ngan Teacher Ana. So aku buat 2 je la. Pastu dah siap Alysya tnya.. kenapa buat 2 je? Kita nk bg kat sumer teacher.. erkkk.. Last year aku bg sumer.. sbb just bg choc. cadbury bar tu aku balut je..senang. Kalo mcm ni nk bg sumer, letih mak ko



Alysya pagi tadi. Malu2 plak dia nk bg kat teacher. Suh aku teman dia masuk kelas..hadoiyaiii.. Padahal dah ajar dia malam tadi. Tp Alysya ni stok gadis ayu yg pemalu, nk wat camner. Kena la mak ko berangkut skali. 


Happy Teachers Day to semua guru2 di luar sana. Buat guru2 yang pernah mengajar dan mendidik saya, jutaan terima kasih diucapkan. Jasamu ku kenang.


 



4 comments:

Hirda Ibrahim said...

eh serius comeiiii...
kretip ko pompuan.

kalu aku ada aku beli je cekelat pastu ikat reben. ha ha ha.. dasar pemalas!!

Unknown said...

phewwittt
kreatif ko poms....
mr bear carry coklat......

lieyalatif said...

Aku berkenaaaannn!!! Comey ko.... Tahun depan ko amik tempahan la tau, aku tempah kat ko je... Hihihi pitam ko kang... Tp siyes aku suke sbb kreatip n lain dari yg lain....

wanie said...

comeinye hadiah tu..kreatif la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails