Wednesday, May 02, 2012

Dating lagi

ni citer hari Jumaat lepas. Hirda amik bday leave..owh bestnya co. ko hirda siap ada bday leave lg. So time lunch Hirda amik aku pi lunch kat Murni. What??? Yes u hear me rite??? Murni again!! Hahaha. Aku leh jd duta Murni nmpaknya ni.

 muka ceria tggu food smpai. Mmg rezeki la hari tu, sng je dpt parking.


amboiiii shades atas kepala tu.. kelas ko pomsss


Hirda's..pineapple apa ntah. Hirda kata sian tgok gelas...calar balar..hehehe


Mine.. tetap Pink Panther Special. Ekceli nk order Lily Special tp xdak plak. So order je la yg ni


Hirda's - Grilled Chic. Chop.


Mine - Mee Raja Chic. Chop. Tp this time x suka sauce tu. Sauce apa ntah. Hari tu mkn ngan Co'oi dia bg blackpepper sauce, mmg sedap giler. Pastu dia asing letak dlm pinggan lain. Ni dia curah terus kt ayam. Sedap but not to my liking.


Hahaha ringkas je aku update kan. Ni entry cuci2 mata ni. Nk up entry Kidzania ntah bila. Kalo sempat aku wat la.

 



4 comments:

Hirda Ibrahim said...

Hahaha...gelas tu rs nk menitik ayaq mata tgk. Sedap gila ayaq dia ko. Terasa2 lg.

Softtouch [Hanim] said...

nk pgilah murni tu....semua food sedap2....

lieyalatif said...

tu le ko....aku pun baru bace entry blog sape ntah gi murni nie....mmg mencabar keimanan aku betul laaaa...kalo le dekat mmg aku dah terjah awal2.....teliur tgk menu korang oder hah....

ellynadyra said...

geng hirda ye....mee tu sodapnya....lapar la weiiiii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails