Sunday, June 21, 2009

Ada Sesiapa Yang Berminat..????

IKLAN SELAMA SEMINGGU YER...
ENTRY BARU DI BAWAH
ada sesapa x nk beli menatang elmo ni... brand new yer..sgt cntik dan sgt sesuai utk anak anda yg comel... masa bli mmg konon nk wat menan echa.. tp sbb echa da bsr n da ada byk sgt toys yg dia pon x brp nk layan so aku igt nk jual jer la drpd terperuk jer menatang ni kt umah.. kalo berminat nk bli..leh la contact sy di onniesham@yahoo.com

Elmo Learn To Dress....Price : RM85
Retail Price : RM149.90



By helping Elmo to get dressed, your child can learn as well! Button Elmo’s pocket, fasten Elmo’s shoe, unbuckle to see inside Elmo’s pocket, and tie Elmo’s shoelace. Elmo sings a reward song after 3 correct activities. Requires 3 “AA” (LR6) alkaline batteries. (included).

10 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

mari beli...mari beli...yg jauh mari rapat...yg rapat lagi rapat...he he he he

okey tak aku tlg promo kan tuk ko....he he he

atty's said...

cute ssgt..

~~ciklinn~~ said...

hihihhih lawak tol si lieya.. ok sham nanti aku tlg war2kan..

mek sihat ke? hhhhuhuhuhuh aku baru baik domam....

.: Leen-Awie :. said...

wah cute elmo tuh... ;-)

As said...

cantik elmo tuh... ko tau aqeel... kalo nampak elmo tuh sure dia blasah... yg kat umah abih lunyai...

Hirda Ibrahim said...

sapa2 anak yg minat elmo bagus ni..
anak aku takdenya dia minat..yg dia tau OTOMEN...

Ayumieza said...

alamak nurul belum ada anak lagi hehehehe...kang beli My love aku lak yang main hahahahaha...nurul sebenarnya saje je nak letak nama kak sham promote katakan..upahnya ada tak??tarak??ada??hahahaha...

Linda Latip said...

uit dh menjadi bisnes women jgk sham? huhuhu bagus kipidap..ade brg aku mnat naty aku beli..elmo ni ghazi tk reti sgt nk men..huhu

en_me said...

cutenyerrr kannns..

Mysunshine Gift Shop said...

come join mysunshine diaper cake giveaway @ www.mysunshine2u.blogspot.com ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails