Monday, June 15, 2009

Ours Favourite Food


ni ler masakan org yg malas..senang..mudah..n yg paling penting...SODAPPPP!! cmpak2 jer dlm kuali tu...da siap..tp macaroni tu nk kena rebus siap2 ler..kang keras berdengkang plak nk kunyah.. ni kalo mood malas mari...aku suh cooi jer yg msk..x yah ajor dah... dia da reti buat.. tp yg aku buat lg sodappp la kan..cukup segala perasa...malas la aku nk kecoh kannnnn....ececehhh... pas2 yg bes tu...kalo msk ni..mmg konpem licin kuali aku...sumer suker...echa pon suker bangat mkn nih..


8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

pergh...sedap wei...terliur aku tgk...penuh creamy...ni yg aku nak beli pasta gak nie....perencah preggo tu aku ade kat umah lagi 2 tin

atty's said...

hantaq le sini sham..sepinggan

Kasih Aleeya said...

ko tak cite pon ni masak aper nama dia? yg penting..kalo agak2 pelik tu... terus jek buh resipi...hahahah..leh gak aku tiru..heheheh

Hirda Ibrahim said...

poms..
recipe pls....
altho lai aku very le x suka pasta2 ni, tapi anak bini dia very the omputih taste...heheheh...
berlagak..berlagak...

As said...

sedap.... w/pun simple.. aku suka.... ok la tuh laki ko nak masak.. laki aku....xde maknanyer....

liwaniel said...

nampak menyelerakan tu walaupun simple...nak resepi...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

sedap gitu nampaknyer..tapi aku pun kurang gemar makanan ala2 gini..tapi hubby aku ko bagi sebaldi pun abis kot..keh3..
pandai gak ko masak..yg aku tabik tu ko ader kerajinan untuk emasak,,ko memang ***** ler sham...

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

amboi..aksi masak memasak lak yaa.... awak ni kira rajinla...saya malas buat sebab bdk2 & hubby tak suka mkn..kalau takat spaghetti tu diorang layan lagi... macaroni ni, diorang tak mau... pandang pun semacam....hehehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails