Friday, July 23, 2010

nk ke cameron lagi..

insyaallah.. esok kami akan ke cameron dari 24/07/10 hingga 26/07/10. Last pegi bulan january thn 2009. So dah setahun lebih x pi sana. Dulu lepas pegi thn 2009 tu, rasa cam nk tggu echa umur 6 or 7 tahun baru nk pegi lg. Coz masa kt sana, echa xmo pakai sweater kt sana, dia rimas kot. Kalo siang aku x kesah la.. coz kalo siang  xde la sejuk mana pon. Kalo cuaca ok panas terik tu, mmg panas ko... brpeluh2 ketiak ada la. Tp bila malam mmg sejuk dingin. Nk pi kencing pon pikir 88x coz sejukkkkkk yg hamatsss. Tapi tiba2 set date plak nk pegi kan. Hopefully this time echa ok la. Risau tgk dia tido xmo pakai sweater, blanket sumer. Dia sejuk tp xmo pakai benda2 tu sumer. Apsal ntah, aku pon x tau...

So..doakan perjalanan kami selamat. Scary gak jalan nk naik kt atas tu kan. Sgt la berdoa jgn la hujan kt atas tu. So sementara tu, meh mak jaja pic lama masa g cameron last year..


bila tgk balik pic2 nih... klakar plak aku tgk pic echa coz rmbut dia kerinting masa tu. So sgt la serabai muka echa ngan rmbut kenteng dia tu. Tapi, bila mak aku salu je gunting rmbut dia, now rmbut echa boleh la dikatakan lurus.. eh rmbut echa dah pnjang gak skang.. n pangai echa pon dah ada ciri2 gurl sket. Suara pon dah brtukar jd lembut sket. Kalo tak dlu kenmain besar sora dia cam jantan. Hahaha.. now, tiba2 rasa lain macam je bila dgr echa brcakap. Cam tak caya je tu sora dia.









pi cameron ni mmg la kemaruk brgambar kan.. pasni tggu lak gambar2 terbaru kami sekeluarga di cameron...

5 comments:

Softtouch [Hanim] said...

hepy holiday sham...amik pic byk2 tau...semoga selamat pg n pulang..

liwaniel said...

bestnye pegi cameron..ikut simpang pulai ke tapah?

Emy Omar said...

happy holiday sham

Cik Nurul said...

happy holiday kak...jgn lupa upload gambar tau heheheh

JuJue said...

nak ikuttttttttttttttttttttttttttt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails