Friday, July 16, 2010

my Cath Kidston

nananana..owhhh im a happy bunny now.... mebi some ada yg pasan pasal casing hp Cath Kidston ni kt blog hirda ... aku la tuan punya casing hp itu.. now dah selamat berada di dalam genggaman aku. Pic panas lg nih, baru je amik kt hirda td.. hirda ngan baik atinyer telah singgah kt ofis aku td.. tq yer cik puan hirda.. jasa baik anda akan sy kenang smpai bila2..


tadaaaa... owh sgt cute ok (mak mmg sorang yg suka perasan.. jgn la marah saya yer..)



my E72 selamat berada kt dlm casing CK.. casing ni boria ngan mimi gak... owh masa tgk kt website tgk pic cam kaler merah, tp rupanya shocking pink.. betul la kata ko mimi kaler pink.. hahaha aku ngan hirda colorblind kot.. kekeke

brand Cath Kidston ni lom ada lg kt mesia.. kalo sapa2 nk bli online..siler le click CATH KIDSTON .. tp posting dia leh tahan mahal.. kalo ada kwn nk share ok ler bli online.. aku sekadar berkongsi rasa, nk tolong bli mmg x dapek la..hehehe..ok daaaaa...



6 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

makan hati ko tengok...he he he..mmg cun seh...

Hirda Ibrahim said...

ur welcome pompuan...
sgt cun & muat2 hp ko kan?
bila letak hp aku cam bengkak skit coz hp aku tebal.

adakah ini bermakna aku patut tukar hp??

wahhh sgt mengada, semata2 nk bg muat2 dlm casing CK, sanggup nihhhh.... heheheh

apa2 pun tunggu aku punya turn pulak, x kira, x dak design bath flower pun mak rembat apa yg ada, janji biru. mak dlm jeles mode ni. hehehe

Anonymous said...

Cantik la sham..kirim pada member yang duduk kat UK ye?ke order online?

☆ lieya latif ☆ said...

mmg cun wei.....simple jek.....sesuai ngan henset ko...amboi2...henset baru, casing pun baru you.....auwwww!!!~

Softtouch [Hanim] said...

cantik sham..pink kaler..i like...sy mmg suka pink...

Anonymous said...

Amiable dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails