Wednesday, July 18, 2012

# 1 ~ Collector..

Aku ni ada perangai pelik sket.. Pelik xpe...jangan hina sudah. Aku ni suka mengumpul bekas2 tin yg bg aku unik, cantik dan lain2 ciri lah. Janji aku berkenan..msti aku simpan. Bagi org lain mgkin mcm sampah..tp bg aku sgt brharga...


 
 nyum2...sedapnya oreo. Aku suka cecah oreo ngan air kosong. Tapi cecah kejap je..jgn la cecah smpai dia lembik benyek tu. Just bg cam lembut sket..pastu terus ngap. Perghhh dapnyerrr. Lagi satu, rasa kurang sket manis dia.


 Tadaaaa.... Ini lah tujuan utama beli oreo tu. Semata2 nak kan bekas tin dia ni. Owhh comel giler okk.. Bangga kembang kempis ni dpt beli...


 Limited edition katanya. Cargasss zasss... aku pi beli. Takut sngat kempunan kang abis tinggal spender je.. Tido malam senyum2 bila dpt ni...*dasar pompuan giler*




4 comments:

Hirda Ibrahim said...

hahahah..dasarrrrr....

tapi serius comeiiii....
colection tin2 ko mana ko simpan poms? ko dh layak masuk magazine ruangan collector tuh...

Erna said...

sham, kalau dah minat nak buat mcm mana kan...hehehe. dulu2 saya ada kumpul koleksi hello kitty dari McD.. tp tah mana2 tah perginye hehehe

Zana Md Nordin said...

he he he...orea
my feveret to
tp cun arr bekss bentuk bas nie..
nie baru keluar ke sham..
nak gi cari arrr

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

weh aku pun berkenan ngan bekas gini wehh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails