Monday, July 16, 2012

Safety Box

korang kalo stay kat hotel..korang guna tak safety box yg ada kt dlm bilik tu?? Kitorang guna.. Tu pon sbb Co'oi la yg suka smpan barang dlm tu. Dia kata senang..xyah nk berangkut sumer barang. Ok lahhh i ikut je...jnji ko igt no. Jgn nk bukak kang ko tnya aku dahhh..

Masa kt Gold Coast Morib hari tu..time nk turun pi dinner, kitorang pon simpan ler brg2 yang dirasakan berhrga kt dlm safety box tu.
 
 mcm2 simpan dlm tu..ipad, shades, jam, gps




 lepas dah simpan sumer, aku pon nk keluar la. Pastu cooi dok cuit2 aku suh tengok dlm safety box tu.. Adoiii laaa... nk tergolek2 aku gelak brdekah2. Perasan tak item warna pink tu?? Hahaha..xleh blah.. Alysya pon sebok gak simpan brg2 dia..woiit budakkk takat hp barbie ngan jam hello kitty ko tu..ada ke org nak amikkk???



 








4 comments:

lieyalatif said...

Aku x penah gune ko....dok otel selalu tp mmg wat x tau je kewujudan safety box tu huhuhu

Hahaha bior le kooo...echa feel2 diva tu hahaha

Unknown said...

ha ha ha..
kelas ko...
harus ler simpan jam hello kitty dia..
hilang karang..meroyan plak dia..susah nak cari tu..

aku kadang2 guna gark
tp lebih malas dari rajinnya..
baik aku hangkut sumer...he he he
tapi tak semua hotel ada safety box kan....

Hirda Ibrahim said...

hahahhaa..
aku baru nk tanya ko... apa benda kaler pink ala2 mcm hp tu??

lawak le echa...

aku rsnya pernah guna sekali je kot.

Erna said...

x pnah guna box ni pun....
echa simpan brg berharga dia, kira dia pandai menghargai brg2 dia tu hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails