Monday, July 09, 2012

Tea Time @ Mc Cafe ~ Kota Damansara

semalam lepas sesi karaoke.. aku, Hirda ngan Mimi pegi plak Mc Cafe, Kota Damansara. Lieya x ikut, sbb askar2 dia dah menanti kat e@curve tu. Hirda la yg ajak pi Mc Cafe. Sejak dpt tahu 1st outlet Mc Cafe kt Malaysia ni dibukak kat K. Damansara tu, si Hirda x sng duduk selagi dia x dpt try.. hahaha. Padahal selalu je dia pi area KD tu, tp asik x kesampaian je nk g Mc Cafe. Ngan kawan2 ko ni jugak yg brhasil yer hirda..


banana walnut muffin (RM5.95) -
sedapppp..i likeeee. aku kan penggemar kacang. dah le walnut dia brlambak2 kt dalam. Puas mengunyah walnut, smpai trselit2 kt gigi aku.


Chocolate Fraps (large - RM8.95) -
boleh la tahan..tp xleh lawan setabak la...


 elok sgt la kan..pas melalak2 menyanyi.. g bntai makan minum bnda manis2 ni. Pastu x cuci tekak ngan air kosong. Hasilnya tekak aku perit smpai hari ni..


 Hirda ngan Mimi makan Choc. Chips Muffin. Aku tumpang rasa, pon sedap jugak.



muka brseri2 dapat makanan

 
amacam hirda.. puas hati dah try Mc Cafe?? hahahha



3 comments:

Hirda Ibrahim said...

saya x puas hati coz air saya x sedappppppp... ha ha ha

sib baik le choc chips muffin kami sedap. so ala2 memujuk hati yg lara.

lieyalatif said...

WAHH BEST2...lepas perit2 tekak bantai berpuluh lagu korang pi minum air sedap yeak heheeheheeh...

aku geram tgk muffins tu...gebuss n gemuk2 koooo....mesti sedap tuh!

wanie said...

bestnye...nampak sedap muffin dan air tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails