Thursday, February 19, 2009

Bila Echa Sibuk Nak Bergambar..

Ekceli..aku xde modal nk citer apa... tp... mak tettapppp nk gak wat entry baru... muahahhaha.. so aku upload pics ni wat tatapan korang... kejadian ni masa jumaat lepas.. aku tgh siap2 nk g dinner kt kg. baru... tiba2 tingin nk mkn western..

Masa dok tggu aku brsiap tu..echa dok sibuk ckp ngan abah dia.. nk nyum..nk nyumm..(nk senyum.. tu mknanya suh amik gambo dia la tu...)..so abah dia layankan jer la...


x thn aku nengok bila echa wat muka control camnih...



aikk.. elok je awk laga2 pipi ngan abah cam2 yer..

aku pon sebok nk interframe.. alamak echa nyer sign peace x jd ler.. trsilap...



amboiii... mnja nya ngan abah... ummi jeles nih...
sekian.. itu sajer...terima kasih...



15 comments:

Ciklinn said...

hehehhhehe oklah tu sham yg penting hapdett..

alahai echa salah wat peace lah...takper2 di maafkan..heheh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ya betul
w/pun xde citer......tp kalu ada gambar.....leh jadi citer gark sham.....tu modal nak berblog...kehe keh keh

oitt...apa nie posing atas katil...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ya betul
w/pun xde citer......tp kalu ada gambar.....leh jadi citer gark sham.....tu modal nak berblog...kehe keh keh

oitt...apa nie posing atas katil...

Unknown said...

haha kelakar tengok echa buat peace tu.. nak ikut ummie dia la tu..

akak rasa muka echa cam abah dia la.. tapi tang mata ikut mata kau...

Anonymous said...

ha..ha..sham manja tul echa ngan abah dia ye.anak dara abah la ni ye..

♥ i'me ♥ said...

haa..biasalah tu sham... saya pun rasa semacam bila tak hapdet blog...kena gak update w/pun takde gambo...

eh...pesal peace echa tu lain mcm jek?? hehehehe...

☆ lieya latif ☆ said...

tgk pic melekat pipi tu...tak sah lagi!!! echa ni mmg potocopy abah die....he he he eh...

gelak aku weii tgk tangan sign peace tu....kire jadi laa tu sebab 2 jari naik....he hehehe

Anonymous said...

heheheh... melekat rapat echa kak pipi abah dia.. hehehhe.. sure ko jeles kan sham... comei anak ko bila nak bergambar... suka aku tgk...tul.. tul... atleast kiter tetap hapdet....

Hirda Ibrahim said...

uihhh...
anak abah ni.. muka photostat abah!!

sham bestnya anak ko dh suka nk bergambar...

eh, aku pun suka mkn kat western kg baru. aku selalu pi satu rest tu. x ingat nama dia apa, tapi logo dia ala2 hard rock cafe...

♥ i'me ♥ said...

sham..awak kena TAG..sila ke blog saya ya.. hehehe...

Su Hana said...

sonoknya amik pic keluarga..hehe comelnya peace echa

Puan Iza said...

echa tu control ayu tu sham.....hehehehe

sukalah gambar korang anak beranak nie...sweet jer...

Linda Latip said...

hahaha elok la sgt suke posing..klu GHazi..posing jgk tp yek elle..tk smpi bape saat..bile la nk smpat snap nye...senang nk dishoot neh!

Erna said...

hehehehe... kiut sungguh muka-muka echa dalam gambar ni....

bukan main lagi dia dgn abah dia tu....

mrs khairul said...

hi sham..jumpa gak umah ko nih...nice to meet u yterdy..weh anak dara sham chubby lah..suka tgk dia..elok jek ngan papa mkn sama2..

sham niza nak mintak resepi wat kuah tauhu sumbat tu ble x?heheheh....sory nyusahkan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails