Tuesday, April 21, 2009

Perginya Seorang Sahabat....

Hari Sabtu...sedang aku beratur utk membayar harga barangan yg aku beli di Pureen WH Sales di PJ...tiba2 aku mndapat satu panggilan dri sahabatku..Eda.. dia brtanya adakah aku sudah tahu??? aku pelik..tahu apa??? menurut eda.. dia mndapat tahu...sahabat trsayang kami..Nor Azlan Othman telah kmbali ke rahmatullah.. aku terus sebak... rasa tidak percaya menghantui diri.. aku meminta kepastian adakah berita ini benar... terus aku tidak tnteram... aku trs menelefon Cooi yg ketika itu sdg menunggu di dlm kereta dan mnyampaikan berita trsebut... suami ku itu jg trkejut dan rasa tdk prcaya... tdk lama kemudian..eda menelefonku dan mngesahkan akan berita trsebut.... kami suami isteri sungguh trkejut..sedih...tdk prcaya..dan brbagai emosi melanda... kami menangis...dan terus menangis hingga kami smpai ke rumah...

Tiba di rumah kami terus brsiap untuk menziarah arwah di rumah ibu bapanya di Ulu Yam.. setelah meminta adik iparku mnjemput echa kami terus msk ke dlm rumah untuk melihat arwah buat kali terakhir.... saat ku tatap wajahnya... air mata ku mengalir tnpa henti.. rasa sedih dan hiba yg tramat sgt.. aku tlh kehilangan seorang sahabat yg sgt kusayangi.. sahabat yg periang dan sentiasa menghiburkan kami dengan jenakanya.. sesungguhnya... pemergianmu membuat kami berasa sungguh kehilangan... tiada sahabat lain sepertimu...

Nor Azlan Othman (1976 - 18/04/2009)


tinggal kenangan.....

Lan...
Semoga kau tenang disana..
Mengadap penciptamu..
Kami iringi pemergian mu dgn doa..
Semoga roh mu dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yang beriman...
Amin.
Al-Fatihah

KAMI SAYANG KAMU!!!!!!!!!

10 comments:

Hirda Ibrahim said...

Al-Fatihah buat arwah...

dlm2 sedih ni aku nk komen gak....
cooi slimnya ko zaman muda2....

Mrs. Hasanif said...

:(....sebak sggh aku... harap ko hasben tabah..

~~ciklinn~~ said...

alfatihah buat arwah.........

As said...

Al-Fatihah.... semoga rohnya dicucuri rahmat....
hmmm.. sma la cam hirda dlm sedih nak comment la... ang kurus la dulu sham... comei gitew...
wei.. ang pun p ker pureen w/h sale tuh?

en_me said...

“Innalillah wa-inna ilaihi raji’un - Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return”

☆ lieya latif ☆ said...

AL FATIHAH...semoga arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman......

ye la sham ko ngan laki ko dulu kurus tu....

liwaniel said...

Al-Fatihah...semoga arwah dicucuri rahmat

Linda Latip said...

Al Fatihah..Subhanallah terasa aku lak sebak membaca sham.. penah jgk berlaku kat kitorg smpi kdg² tk boleh nk percaya pon ade..tp tu takdir dn ketentuan Allah kan.. Biarlah die pergi dlu..

re:Thnks fr the get well wishes..ummeh penatt sket la..penat kepala duk risau..

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

Al-fatihah...mudanya dia pergi..sebaya kita je kan sham?? blh tau dia meninggal sebab apa???

E-Marlin said...

Sedey plak baca entry ni....

AlFatihah buat arwah.
Salam takziah buat keluarga arwah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails