Monday, May 11, 2009

Happy Mothers Day..

..buat semua wanita yang bergelar ibu, ummi, emak, mama, mummy atau apa2 jua lah yg berkaitan...HAPPY MOTHERS DAY... betapa beruntungnya kita kerana diberi peluang dan penghormatan untuk menjadi seorang ibu... kerana syurga itu terletak di bawah tapak kaki ibu...

So sempena mothers day thn ni... aku plan ngan kakak aku utk celebrate.. ala wat kecil2an jer... mkn2 kt umah... tu pon sumernya beli... aku x koser nk masak okeh..dasar pemalas kan..


blueberry cake from kings sajer... aku nk beli kek SR..kakak aku x mo plak.. dia kt da jemu mkn cheese cake.. cissskek tul.. mntang2 la dia da pndai wat cheese cake... brlagak ko yer.. lg pon kakak aku kt kalo beli cheese cake salu x abis sbb bdk2 x brp suka... tp betul gak... mak aku pon bkn suker sgt mkn cheese cake nih... dia suker kek biasa jer... mak aku kt mual... ok ler..sbb nk celebtrate mothers day kan.. kena la ikut apa yg mak aku suker mkn...




antara food yg ada... sate, ns impit, laksa, mihun goreng, mee goreng



echa bila nmpk kek jer.. mula la dia x sng duduk..



aku pon nk interprem gak kt kek...




mak aku trpaksa potong kek ngan cucu nya skali... sjk bila plak ko jd mother echa oiii...



echa nk potong kek sorang plak... adoihh... letih aku nengoknya...



sblm mkn...baca doa dlu... masa ni echa tgh sibuk suh pak uda dia tadah tgn baca doa...


pagi ahad tu...aku x perasan ada sms masuk kt hp..perasan dlm kul 11 lebih ms aku nk wat cal..bila check...rupanya dari cooi..

"Selamat Hari Ibu Sayang.. terima kasih kerana menjadi ibu yg hebat utk permata hati kita..i love u 4ever..muahs... "

terharunya aku... leh tahan gak romantik laki aku nih kan...heheheh...tp bkn salu dia nk wat pangai romantik camni... setahun 1-2 kali jer dia romantik... x ksh la..aku pon x suker kalo romantik2 salu...aku geli...

jeng..jeng..jeng... alhamdulillah... thn ni pes time cooi bg present kt aku smpena mothers day.. nmpk gayanya...cam xde jer present utk besday aku nnti...huhuhu... xksh la... dia nk bg ni pon da brsyukur sgt2...



15 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

meriah ko w/pun kecil2an...
yg penting adalah dara ko enterprem sekali...he he he
biasalah sham bebudak kalu nampak cake...sokmo ingat cake untuk besday dia..nasib dia tak suruh pasang lilin...kalu tak lagi haru kan..

tu dia...again GUESS gitew...
cayolah en choi
romantik gark laki ko erk
ok ler tu sham...kalu romantik selalu pun sure rasa jemu..kena sesekali romantik, baru terasa beb

Puan Iza said...

Cantik arrr sham kek tu...mesti sedap tu...

sonok korang wat makan2 kan...best.

eh! pesal echa lak yg poyong kek tu...ooo paktis jd ibu yea hehehe...tapi bisa arr sham budak2...nampak kek je mesti nak entemprem. haikal pun skang dh pandai gak, kalo nampak je kek mesti nak tiup lilin tu...pastu sebut.." yuuuu" - happy beday to you la tu hehehhe...

wanie said...

meriah sambutan mother's day sham...

Anonymous said...

meriahnyer sham
sonok kan... hmmm aku suka... wah GUESS lagi

-Sharleenz- said...

meriahnyaaaaa... sedap nampak kek tuh... ala2 sekali sekala romantik baru best.. hehhehee..

Erna said...

Hepi Mother's Day to u.....

Rajinnya wat makan-makan utk sambut Mother's Day....

Terharu lak baca sms hubby awak tu, hubby saya langsung x wish...nyampah, malas nk bg anak kat dia lg la......

Hirda Ibrahim said...

hepi mother's day poms....
kellass kakak ko terer buat cheese cake...ko bila nk terer lak ni??hahha

weihh...mana isi kotak tu...
aku nk tgk nih... biasa la aku kan dasar kepochi...hehehe

Su Hana said...

meriahnya..betoi tu budak2 mana suka ciskek...

suka tgk echa pakai gaun.. cute gile..

wah2 sham..syoknya dpt adiah... sonokkan kan klu hasben sesekali romantik

Ciklinn said...

selamat hari ibu gak utk ko yerk...

hehehhee anak2 aku pun sma..kek utk nenek diorg yg nyibuks...

mmg sgt2 seronokkan dapat sambut dgn ibu terchenta

mrs khairul said...

sham, jeles sgt..jeles sbb dapat celebrate dgn mak ko..aku cuma dapat call mak aku jek..sbb jauh kan..huhuhu..

weh apa pezennya..jam kan..hehehe..nyebok je kan aku nih..sham kira ok ler tu hasben ko ingat mother's day tau..hasben aku xdak maknanya..dia kata "setiap hari adalah hari ibu" huwaaaaa....maksudnya xdak hadiah lah..hahahhaa...

☆ lieya latif ☆ said...

oiii ape dlm beg tu.....ni tak aci nie....tunjuk laaaa he hehehehe

betul kate niza, ko dpt sambut ngan mak ko, aku ari tu sambut awal sekali ngan besdei hu hu hu hu.....

meriah gak sambutan ko sham, siap makan2 bagai....seb baik aku jauh, kalo tak aku buat muek tak malu jek gi terjah ha ah ah ahah

echa same laa cam mia....pantang nampak kek, sume die ingat bedey to you die....haru kan anak2 kite he eheh

SyahNur said...

salam ziarah...
wah.. meriah nye smbutan hari ibu dia...
selamat hari ibu... bestnye dpt hadiah..

Unknown said...

ko meh sini ko! meh aku geget sket!

attyfir said...

meriah sambutan mother day,,
utk sham arap tak terlmbt..nak wish..
happy mothers day

☆ lieya latif ☆ said...

re : sham add laa aku...aku rase dah add semua tadi...ko check laaa...dahlame aku tak YM, bile boelh ni cam ala2 baru nak belajar plak hi hi hi...

aku punye lieya_latif@yahoo.com tau

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails