Wednesday, August 05, 2009

HEPI BESDAY KANDA & BALQIS!!!


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Date : 02 Ogos 2009 (Sunday)
Time : 11.00 - 1.30pm
Venue : KFC Extreme Park, Section 13, Shah Alam.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


TQ yer Pn. Niza dan En. Khairul kerana sudi menjemput kami skeluarga ke bash yg penuh meriah anakanda2 tercinta korang... kami hepi n enjoy sgt... nak2 lg echa la kan..bila trnampak je playground kt luar tu..terus xmo msk da...sibuk nk main je...sib baik lps pujuk dia ok...lega aku...


Birthday Boy

(cilok kt blog tuan umah...kira halal yer niza..)

Birthday Girl
(ni pon cilok gak...ngeeeeee...)

The Cake
bumblebee tu...echa terpaku tgk kek...sib baik dia x colet ngan jari dia...kalo x pengsan aku kt situ...




ketibaan chicky...ramai gak bdk2 yg takut ngan chicky ni..echa salah sorang yer... tp aku tgk kanda relak je...aqis pon x tkt




cake cutting session
hirda, aku tgk hardy cam nk terkam jer kek tu...hahahha





sonok la bdk2 ni dpt main belon ..


para mommies
(cilok lg...)


para bapaks
alamak..nana plak x ready...hardy da siap bg sign peace tu


lg skali... para bapaks
hardy plak x ready...ngorat noni ker apa nih

echa-hardy


kanda-hardy-echa

- haikal -



echa-haikal


da mkn n da puas main kt dlm...dia da sbk da ajak main kt luar...sib baik apak dia nk melayan...aku haram x pedulik...mak bz menyembang k


debabnya aku tgk budak nih

kesimpulannya...mmg kitorang hepi sgt hari tu...sbb da lama x jmpa so byk bnda nk citer...kalo ikut ati cam xmo blk je..nk sembang smpai mlm...tp bwk2 le sedar diri kan..sblom kena sound ngan laki..so elok la blk...hahahha... x sbr nk jmpa korang lg...bila la agaknya ek????? hmmm....




11 comments:

Filla said...

oits nyah..sedap2 nyer nama budak2 nieh..hardy-echa-kanda!!! i like arrr..hahah... semangat aku tgk si echa nie ha..tembun jek pipi dier...heheheh

Unknown said...

mak ai sham, gebu betul dak echa ni... geram aku tengok.. si emily tu ceding jer..

meriah kau bash kanda dan aqish ni.. aku gelak dengar kau nak pengsan kalau echa colek kek tu. hahahah

Puan Iza said...

echa makin semangat arrr sham aku tgk....adik aku pun ckp echa bambam....:-).

sonokkan budak2 dok main belon tu....terutamanya anak aku la....cam dia buat KFC tu umah dia jer hehehhe....

Hirda Ibrahim said...

a ah ko,
aku pun dok standby je anak aku buat perangai x betui dia, nk pi potong bday cake org.
sib baik dia aimmmm je.

yer ko, echa bam2 sgt!! suka aku.. anak aku nampak sungguh kemetot ko.
sib baik ada bapak2 kan? sila le teman anak main kat playground. mak2 bz dok sembang.
suara ada ke x, itu citer lain.. hahhahah...

Anonymous said...

hahaha... sham.. aper rahsia echa makin bambam ko.. aku ni bila la nak tgk adriana berisi skit.. hirda anak kite ni cinonet jer kan.. huhuhu.. adriana tuh ramping nor... aku susah ko nak cari suar.. longgar sumer... huhuhu.. best arr dpt jumpa kengkawan.. yg best nyer gosip tuh.. whakakka.. mula² ingat ko x dtg... at last muncul gak ko...

Softtouch [Hanim] said...

bestnya pagi besady bash tu..budak2 kan pantang nmpak playgorund tu..kalu nmpak, tak makan pun tak per..he he he
tembamlah comel echa..sy suka je buak2 tembam2 tu..geram..gigit pipi tu..

mella said...

fuhh meriahnya!!
semua nampak ceria n happy!!

echa mmg makin gebus la.. sham bagi dia multivitamin ker?
naddim smpai skrg susah mkn,, bdn pun lmbt naik :(

☆ lieya latif ☆ said...

WAH MERIAH....rugi aku tak dpt join....terpakse laa sham aku punye besdei time tu...dah book hotel awal2 dah.....huhuhuhu

tapi mmg happening....meriah sangat...eh akusuke laa echa pakai baju oren tu...nampak chubby ko...kiut sangat....

mrs khairul said...

sham aku dah ingat ko xdtg tau..hehhehe..lega aku ko muncul jua akhirnya..terharu gak aku ko sudi dtg even kita br je kenal..heheheh..nnt kalo ko wat bash echa WAJIB aku dtg...harap2 xde yg menghalang lah..

aniway thx sudi memeriahkan majlis..thx 4 d prezen..ko tau kanda plak yg dok main dgn dora tu..tensen aku..siap2 sikat2 g rambut si dora..hahahaha...melampau tau..

weh aku suke gile dgn echa...akhirnya dpt gak ku peluk2 bdn dia yg tembam tuh..bestnya!!! kalo lah anak dara aku begitu...huhuhu..

Erna said...

Sham...saya tgk si echa tu makin berisilah.... geram tgk badan dia tu, kalau anak sayalah...saya gigit2 je hahahhaa....

Erna said...

Sham.... awak kena TAG.
Masuk blog saya untuk langkah seterusnya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails