Tuesday, January 12, 2010

eiii..geramnyer..

da seminggu dah ni aku ni dok berbuku jer kt hati kt manusia2 itu.. aku ckp pantang tul ngan org yg pentingkan diri sndiri jer.. yg pikir dia jer ada masalah.. hapa??? ko igt org lain xde masalah ker??? org lain pon ada masalah gak.. tp xde la nk kecoh sekampung nk citer sana sini.. yg ko tu nk org je paham masalah ko.. dn sebab masalah ko tu.. org lain plak yg nk kena ikut je cara dan keputusan ko.. hek eleh.. leh blahhh la.. ko igt ko bagus sgt ker... g mamp**.. arrr...
siyes aku mmg bengang tahap gaban dah nih!!!!



3 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

sham..nape nih.. ko marah haku ke? takott

~~ciklinn~~ said...

larikksssssssss

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sabar babe...sabar
tapikan...
kalau aku, aku pun geram orang camtu...selfish.....ingat dia sorang ada masalah...org lain xde masalah....nak2 kerana masalah dia, org lain pun terlibat gark jadi bermasalah.....bodoh tau orang2 camtu....
he he he he...aku bukan apa sham...aku pun beh kurang cam ko jer nie......sakit jiwa layan orang2 camnie......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails