Wednesday, December 30, 2009

wedding @ taiping

ari sabtu lepas (26/12/09) kami ke taiping sbb bapak mertua aku beria ajak kitorang pegi sana... ekceli yg kawin ni anak kwn dia masa dia keje askar dlu.. so kiranya masa wedding anak kwn dia tu.. dorang nk wat reunion la.. so utk tdk menghampakan kitorang pon ikut jer la.. fuh.. berakar montot aku dok dlm keta.. da la pegi blk ari je.. letih wei... rabak mata aku sbb x tido lgsung sepanjang prjalanan pegi n balik tu... da ler ari ahad nyer tu aku kena pegi wedding kt labu, N9 pas2 terus g mandi manda kt PD..mau x letih...(citer g PD kalo rajin aku wat entry...kalo x rajin maka xde la yer...sbb gmbr nan ado..mak mls nk snap)



brgambo dlm keta adalah mesti... ni on d way nk pg... muka pon cerah ceria brsinar2 je ngan mekap yg konon2 ayu la tu... ko x tgk muka masa balik.. da mcm muka aci2 bukak pintu pon ada tau... mmg konpem la aku xde nyer nk amik gambar boh kt sini kannnn...




ha tu yg semeja lelaki2 veteran kt bakang tu lah bekas2 askar melayu 7 RAMD... sojar kata org kg. aku..hahahha... kenmain FIL aku brborak kalo boleh xmo balik dah...




siap ada cake cutting lg ko... mesti dorang syahdu je masa ni kan.. da brp tahun x jmpa sumernya da lain...











alahai longotnya la anak aku nih... mmg elok pas je amik pic nih aku pon bwk echa nk g bersihkan muka dia.. skali echa leh buekkk muntah plak kt dapur tuan umah... ngan aku2 skali rasa nk muntah plak pas2 sbb kena brsihkan...heiiii hangin jer aku... perhal asik muntah je g umah org kawin nih????




pas g kenduri tu sblom balik kl... kitorang pusing2 ler kt area taiping tu... aku suka sgt pemandangan kt taman tasik taiping ni... mmg cun abis... kalo wat photoshoot kt sini mesti pic lawo2... tp sayang kitorang x leh turun nk snappo2 sbb masa tu ujan gerimis... x kuasa aku nk posing kt tengah2 ujan tu...



haaaa...ni gmbar zmn mak anak dara dlu... kt taman tasik taiping ni ler kitorang bergambar... masa ni sekitar thn 2004 kot... masa ni lom declare lg... bespren lg masa ni... kitorang g beraya kt umah kwn baik cooi kt taiping... aku pon menggeletis ler ikut.. bespren kata... cooi rmbut panjang masa tu... bdn pon selim melim jer... aku konon2 brselendang ayu la fashion di hari raya kannnn...



tp sayang ujan... kalo x leh kitorang bergambar 3 beranak plak kt situ kan... xpe2... aku ni da plan da nk g bercuti kt taiping ni satu hari nanti... boleh g bukit merah ngan zoo taiping n night safari kt situ... insyaallah kami akn smpai lg kt sini




9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ooo 7 ramd yeak..abah aku plak 3 ramd...tapi die jarang join gahter2 camni....mertua aku rajin ko...sampai sekrang kontek lagi ngan geng2 askar die dulu...kalo ade wedding anak2 sure pegi ko...biar la jauh pun....wajib die kerah anak2 die ni pi anta.....he he hehe...

alahai sweet seh tgk pic ko dolu2....kenangan gilos...

Hirda Ibrahim said...

hahaha.. x aci weih, pic balik time berlemoih2 x upload.

oo cooi anak askar rupanya... sure garang FIL ko kan?

slimnya cooi.. ko pun ala2 gadis ayu gitu...
kenangan sungguh tmn tasik taiping. memang harus ko pi lg nanti.

Softtouch [Hanim] said...

bkn FIL sham jer mengimbau kenangan tp ngan sham skali imbau kenangan yer..lain yer muka cooi dulu...

pegi taiping balik ari jer?sangat kagum ok...jauh tu..sbb atas dr kampung asben Kuala Kangsar..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ada org mengimbau memori silam ler kat tepi tasik...he he hehe...
betul arr sham..rugi ko tak bergambar ber3 ngan echa kat situ..yelah...nanti2 leh tunjuk kat echa plak.....

wah..seronok arr bapak mertua ko jumpa kawan2 lama.....mesti byk citer wei yg diaorg borakkan......

Mimi said...

mesti seronok FIL Sham jumpa kengkawan lama dia kan..banyak cerita yg nak diceritakan..
Balik hari Taiping?? fuhh..mmg penat okeh..

mella said...

pic kat tepi tmn tasik tu cam pernah tgk kat fotopages la syamm, klu x silap la..
cik abg n cik adik slim melim la..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

rajin kau pergi kenduri kawin jauh2 ek.. aku kalau takat dekat2 ni aku pergi la, kalau luar kawasan liputan, memagn malas aku .. heheheh

alamak kurusnya cooi masa tu, aku siap tak cam dia lagi.. kau pun apa kurangnyer.. siap berbaju kebaya berselendang lagi.. macam pasangan baru balik kursus kawin jer.. hehehe

Hirda Ibrahim said...

fuh..fuh... uihh byknya habuk blog nii.... bila nk hapdet ni wei??
heheeh.. <--- pesanan dr poms yg br je rajin update blog. ;)

Emy Omar said...

bagusla awak ni sham..menantu pilihan nie..:-)
Lain benar muka awak masa 2004 tu ye..kenapa Echa?makan banyak sangat kot ker perut dia tak sedap sham..sian dia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails