Thursday, October 28, 2010

kata kakakkkk... kata gegurllll

ari ahad lepas, pas balik dari bash F&E, cooi ajak pi Ikano. Dia nk cari baju & suar keje. Ikutkan hati, aku malas nk jalan dah. Perut kenyang, igt balik nk melangsit je. Eh korang tau ke melangsit tu apa? Melangsit tu maknanya membuta la aka tidur!! Tp dah laki ajak tu kan, kalo menolak kang sentap plak. Selama ni aku ajak memana dia ok je. So ku turutkan jer la. Wpon nk brjalan tu mcm dah nk merangkak je rasanya. Letih dowh.

So semntara cooi pi pilih baju & sluar dia, aku melayan ler echa jalan2. Igt nk lepak mnm kt setarbak je. Leh duduk2 rilek2 sket. Skali echa nmpk lak booth buat colour sand ni. Apa nama nk panggil menatang ni eh??? ahhhh blasah jer la. Ini gambar pilihan echa yer...

amoi tu mcm trkujat je bila echa pilih pic transformers ni. punya la amoi tu tunjuk pic butterfly la, princess la. Echa sket x heran. Dia nk transformers jugekkk. Sukati la, asalkan anak aku bahgia. Konon2 suh panggil dia kakak, ada gak lg ciri2 ganas anak aku ni kannnnn. Tp ok la kan, transformers ada baju kaler pink sket2..huhahahaha


5 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha....bagai di kata
echa ko lebih kurang ngan icha aku jer sham oiiittt.....

kata kakak, kata gegurl..
tapi, tetapppp...........menan ala2 lelaki gark melekat kat hati dia..

nie echa yg buat ker...kemas ler wei

Softtouch [Hanim] said...

cntik echa buat.pndai dia pilih kaler...

itu transformer versi gegurl lah sham...he he he

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

hahaha kakak ni, xpe sham nanti kot2 dia dpt adik lelaki dia buleh main sama2...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah kakak... pandainyer buat color sand tu.. tp betul la transformer ni ada gegel sikit.. hahah baju pink .. heheheh

Hirda Ibrahim said...

hahaha..
transformers tu.... macho la kakak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails