Thursday, April 05, 2012

Lunch Date with Hirda

Kita ber Murni Discovery ngan Hirda pulak. This time kat Sunway Mentari outlet pulak.

 Cik Puan Hirda tengah pening nk pilih menu. Banyak sgt menu.. sumer nmpk sedap.


 me pon pening gak. Walau pon dlm hati tu mcm dah tau nk makan apa. Tp bila tgok menu, mula la mcm..eh nk makan ni la.. eh nk makan yg tu la..


Hirda's...apa ntah nama air ni. Lupa sudah. Tapi adalah meriah..mcm2 ada kt dalam tu, 


Mine.. Pink Panther. Gara2 x puas minum kat Murni SS2 hari tu. But..aku rasa yg kat Murni SS2 lg sedap nk compare dgn yg ni.


Mine.. Mee Raja Special - RM9
Dgr kata Mee Raja ni sedap giler, tu yg x sabar nk try. For me...mmg sedap. Hirda pon kata sedap. Tp tetap org kata yg kat SS2 lagi sedap. Whyyy? Nmpaknya kena pi yg kat SS2 je la.


Hirda's.. Nasi Goreng Seafood Chili Kongking. RM12. 
Tak tahan aku nama dia...Chili Kongking??? Hahaha. Hirda lapar giler so dia order nasi. Portion adalah besar. Walaupon perut tengah brkeroncong, still x abis gak. Nasi goreng ni nak kata sedap giler tu takde la. Tapi kira ok la. Takde la nk kata tak sedap pulak. Mebi penah mkn nasi goreng seafood yg lg sedap kot.


Muka ceria order dah sampai. Hahaha. Eh pompuannn aku rasa ko kena try yg kat SS2 gak la. Amacam??? (sambil angkat2 kening).


Aku pon muka brseri2 dpt makan. Kat sini kedai dia besar jugak. Byk tempat duduk. Mak aku tegur aku pakai tudung ni. Dia kata ntah hapa2 macam telinga gajah, trgoyang2. Whattt??? telinga gajah??? Sukati je mak aku ni tau. Tpi bila aku tgok betul2..macam yer plak ckp mak aku tu. Owhh no.. buang duit aku bli tudung ni. Dah la ada dua helai. Hampehhh. Ekceli dah lama aku beli, tp jarang jugak pakai, sbb mcm x sesuai je pakai g ofis.


4 comments:

Hirda Ibrahim said...

hahahah. telinga gajah. lawak gila.

tu diaaa aku dh muka plain x makeup...
tapi serious nasi gereng dia biasa2 je la.
aku minum fruit coctail.

apa?? SS2??? jom2. 27hb mak cuti kannnn??? ada ingat???

Zana Nordin said...

syok ler boleh berdating
he he he he he
uish..bab makan2 nie yg penting sedap...sure berulang2 kan pergi tempat tu..

ahaks...kelakar arr mak ko sham
ada ke patut kata cam telinga gajah....

lieyalatif said...

aku tegelak tekekeh2 tang telinga gajah...mmg tau mak ko tak sayang mulut hahaahaha.....tapi tu laaa org tue punye mate lain sikit sham.. tudung2 moden ni mmg selalu jek kene kondem ekekeekekek

wey aku terliur gile tgk mee ko tu!......syok korang dpt ngedate2 ....

Erna said...

Tengah syok-syok baca pasal makanan, sekali part telinga gajah tu yang tak menahan, adoi gelak saya sorang-sorang depan pc hahahahahaha....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails